Nimeni nu e perfect

Da , știu că există zeci de articole , cărți , despre acest subiect , dar eu vreau să mă exprim în modul meu. Deci după cum știți , nimeni nu e perfect. Toată lumea face greșeli , unii mai mari , iar alții mai mici. Și eu mă număr printre persoanele care au făcut multe greșeli în viață , unele pe care chiar le regret și în ziua de azi , chiar dacă acestea s-au întâmplat de mult. Sincer să fiu , ași vrea să dau timpul înapoi , să repar ceva din ce am stricat sau am făcut , dar nu se mai poate. Poate unele chestii pe care le-am făcut , au fost din nervi , din prostie , din eu știu ce lucru , dar întotdeuna am avut curajul să îmi cer iertare sau să îmi recunosc fapta. De multe ori am greșit și o recunosc , dar nu vreau să vorbesc despre mine , vreau să vorbesc despre unele persoane care se cred perfecte , fără greșeli , fără imperfecțiuni , fără defecte , fără nimic. Ei cred că sunt perfecți. Păi să vă zic un lucru: Nimeni nu e perfect , nu există omul perfect , sau cel puțin nu l-am văzut niciodată. Așa că cei care se cred perfecți sau cel puțin mai perfecți decât mine , să se gândească întotdeuna , înainte să vorbească. Nu sunt perfect , dar dacă mă credeți sunt mai bun decât alții care se compară cu mine și se cred mai perfecți. De exemplu , blogul acesta a fost creat pentru prieteni , să pot să adun un mic grup de oameni , să își dezvolte calitățiile , să scrie , nu neapărat pentru mine , să îi vadă lumea și să îi aprecieze , nu am cerut niciodată de la ei ceva , doar respect , atâta tot. Mulți m-au acuzat , că fac o prostie , că sunt prost , se credeau superiori mie , dar uite că mulți dintre ei au încercat să mă convingă și se rugau de mine să îi las să scrie pe blog , dar ști cum e , când sunt inferior ție , așa rămân. Dacă mă credeți , am avut fel și fel de prieteni , unii de treabă alții mai puțini de treabă. Mulți însă se credeau superiori. Se vedeau deja vedete , însă sunt niște gunoaie. Da , am făcut un atac , deoarece acesta este adevărul. Nu vă mint , nu am de ce. E viața mea , e prostia mea că nu am putut să îmi aleg cum trebuie prietenii și e și mai mare prostia că nu am putut să îi păstrez pe alții lângă mine. Da , uite că am recunoscut-o și pe asta. Nu mi-e rușine de mine , am defecte , am dezavantaje sau cum vreți voi să le numiți , însă întotdeuna v-oi fii eu. Cine mă cunoaște , nu are cum să îmi întoarcă spatele pentru unul și altul , cine mă cunoaște mă ajută și la bine și la rău și cine mă cunoaște și mi-e prieten , nu mă va părăsii niciodată. Să vă mai spun o idee , iarăși un atac la câteva persoane care sper să se simtă , dacă îmi sunteți prieteni adevărați , nu uitați ce vă spun , nu trebuie să faceți fel și fel de prostii , ca să îmi îndepărtați prietenii. Sunteți geloși , nesimțiți dar măcar un simplu respect față de mine puteți să purtați. Niciodată nu am cerut mai mult decât respect. Dacă eu nu te-am respectat , ai tot dreptul  să nu mă respecți nici tu , dar atâta timp cât eu te respect , cer și de la tine același lucru. Nu am vrut inițial să fac acest post , recunoasc cu mâna pe inimă , dar dacă mă credeți sunt sătul de așa zișii prieteni , care îți întorc spatele când găsesc pe altul , care în loc să îți fie alături mint și spun că sunt pe nu știu unde și cel mai rău mă doare că am pierdut unele persoane care nu meritau acest lucru. Îmi cer scuze tuturor persoanelor pe care le-am dezamăgit , le-am mințit , le-am țepuit și cu mâna pe înimă îmi cer iertare și sper să fiu iertat. Nimeni nu e perfect , nimeni nu e tare și mare , nimeni nu e Dumnezeu și dacă crezi aceste baliverne spuse de mine ,atunci poți să mă ierți , deoarece îți dai și tu seama că ai fost în situația mea și eu te-am iertat. Cu toate acestea spuse , vă doresc o noapte perfectă și numai bine!

Share:

2 comentarii:

  1. Daca ai invatat din greselile alea e de ajuns. Crede-ma!

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, si pe mine ma enerveaza ''vedetele'' care aparent iti sunt prieteni , iar apoi..

    RăspundețiȘtergere