Idioată e lumea din ziua de azi

Da , este cam târziu pentru un post lung , dar azi vreau să vorbim despre rețelele de socializare , mai precis despre Facebook. Nu am nimic împotriva FB-ului dar deja unii oameni devin chiar penibili. Știți și voi acele statusuri de relații sau cum să le zic. Când cineva trece de la singur la o relație , ba din nou singur , ba din nou la o relație , mâine , poimâine trece la lesbinism , și tot așa. Deja au început să mă enerveze acele persoane care își schimbă statusul acela de 2 ori pe săptămână. Pot să spun că mă supără , dar pot să spun că totodată mă și amuză așa un pic când mă gândesc că persoana respectivă nu știe ce înseamnă o relație , ori avea ăla prea puțini bani , ori avea aia mică , sau cine știe ce chestii. Nu știu ce rezolvă dacă schimbă de 2-3 ori pe săptămână acele statusuri. Ies în pierdere , e părerea mea. Păi ce uită lumea și vede că schimbi prea des statusul ce poate să creadă că ești o curvă. Ai stat cu unu 2-3 zile , i-ai supt-o și gata , altul, că persoana respectivă ți-a dat ceva în schimb. Nu spun că toată lumea este la fel , nu mă înțelegeți greșit , dar unele chiar dau în penibil. Cu toate acestea spuse , termin și acest post. Numai bine!

Share:

4 comentarii: