Trinitas TV la maxim

Bună seara. Astăzi vreau să vă vorbesc despre 2 posturi pe care cred că toți le știți. Este vorba despre Trinitas TV și Agro TV. Deci da , ați auzit bine. Două posturi la care poți să te închini , în direct și în reluare.

Acumă să fim serioși și să trecem direct la subiect. Dacă nu ați auzit până acum de Trinitas TV , vă spun eu despre ce este vorba. Mai precis vorbim despre postul lui Dumnezeu. Da ați auzit bine , preoții și-au tras televiziune. Ce șmecher. Parcă era ceva de genu , că , televiziunea și internetul aparțin diavolului. Sau? Dar poate Trinitas este sfințit și na , eu zic să ai grijă când dai de el să nu îți curgă apă sfințită din TV. Cât despre Agro TV , văd că nu este doar despre religie , este un post foarte prost organizat , prezentând fel și fel de lucruri. Azi când să caut meciul , am dat pentru prima oară peste acest post. Am rezistat vreo 30 de secunde , iar când un leșinat de pe acolo a ridicat Biblia , am și schimbat. După aceea, la finalul meciului am revenit pe acest post să văd despre ce se mai vorbește. Era un moș care era filmat în timp ce săpa , iar prezentatorul gâfâia și el , cameramanul cred că dădea și el cu o mână la lopată , iar cu cealaltă filma. Să revenim la Trinitas pentru că îmi place cum sună. Acuma circa 1 an , un prieten de-al meu , fiind la mine acasă a dat de Trinitas prezentat în variantă HD. Deci , dacă nu ești cuminte sare preotul prin televizor și îți dă să pupi crucea , cerânduți și bani.

 Deci , așa ca o mică concluzie, acest post de televiziune este făcut pentru a aduce și mai mulți bani spurcaților din BOR , cărora le curg deja bale așteptând finalizarea lucrărilor la noua și splendida Catedrală a Mântuirii.

Și acum pe final , programul celor de la Trinitas TV:

  • 06:00 - Rugăciunea de dimineață , acompaniață de un MP3 Player
  • 08:00 -Prezentarea Bibliei , filă cu filă , invitat special ( Omu cu barbă )
  • 12:00 -Sfințirea cameramanului dar și scurgerea prin televizor a apei sfințite la televizoarele 3D
  • 14:00 -Demararea lucrărilor la Catedrala Păcii , pardon Mântuirii ( invitat special , Popa Tâmplarul )
  • 18:00 -Rugăciunea înainte de mâncare , să nu le stea în gât
  • 19:00 -Pauza de mâncare , în care ne este prezentată slănina și ardeiul iute (invitat special ,Popa Bucătarul)
  • 21:00 -Rugăciunea de după mâncare , după care ne sunt prezentate  WC-urile placate cu aur
  • 23:00 -Ora de desene animate , prezentate de Popa Spider-Man
  • 00:00-06:00 -Diferite rugăciuni pe care nimeni nu le cunoaște
Share: