Evoluția mea ca blogger

Să vă povestesc și eu evoluția mea ca blogger.Ionuț Ungureanu a deschis acest subiect și eu vreau să-i îndeplinesc dorința,aceea de a afla de unde am început.Să vedem.
Evoluția mea ca blogger a fost una deosebită,cu momente plăcute dar și momente neplăcute.Îmi aduc aminte acest lucru,parcă ar fi fost ieri.Primul blog l-am avut pe wordpress.Era la modă pe vremea aceea.Inițial m-am inspirat de la Daniel,cu ajutorul căruia mi-am deschis primul blog având numele de Blogul lui Robby(adresa era www.robbybloggerul.wordpress.com).Primul contact cu blogging-ul a fost la vârsta de 13 ani,într-o zi de decembrie când am fost la Daniel acasă.Neavând ce face și cu dorința de a face bani,mi-am creat acest blog.Blogul a ținut aproximativ 8 luni după care l-am șters.(nu mai țin minte din ce motive).După ștergerea blogului,am continuat pe Blogger,unde din nou cu ajutorul lui Daniel mi-am creat un alt blog.Dacă nu mă înșel avea numele de Robby Blog iar adresa era aceeași ca și în cazul blogului de pe wordpress.După vreo 3 luni și acel blog a avut de suferit,până la urmă murind.După aproximativ un an de așteptare am avut primul meu blog cu domeniu si host plătit.Este vorba despre Krobby.Com, adresa: www.krobby.com.Pe acest blog am început să spunem așa,adevărata viață de blogger.Am descoperit multe lucuri,am învățat,am trecut prin momente plăcute și neplăcute,iar la un moment dat a pierit și acest blog.După ștergerea blogului  mi-am deschis alături de Bruno un site de prezentări jocuri.Era vorba despre Addict2Games,www.addict2games.com.Am continuat cu el 1 an,dar ne-am lăsat.Dar iată,în present am un blog,pe care vreau să continui orice s-ar întâmpla.Vreau să descopăr viața de blogger cu adevărat.Nu mai vreau momente neplăcute.Sper să citesc acest post și peste 10 ani,cu aceeași tărie cu care am scris și acest post!
Share:

2 comentarii:

  1. Nu cumva ai avut si krobby.nshost.ro? Dupaia ti-ai luat domeniu krobby.com cu host gratuit de la ei apoi parca ti-ai luat si hostul. Tin minte faza cu name serverele cand ti le-a schimbat Simo si era sa ma cert cu aia de la nshost degeaba. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Bruno
    Am avut 1 saptamana si nu am mai scris:))=))Mi-au sters aia,deoarece era host gratuit si nu mai acceptau si cu Simo te-ai certat pe Krobby.com!

    RăspundețiȘtergere