Incultură

Cum să vorbești cul?Păi în primul rând trebuie să ai un vocabular adecvat,să vorbești cu mhă,ce bhunoc,ce facki,etc.Păi eu sincer sunt sătul de ăștia.Peste tot unde intru văd astfel de oameni,care nu știu să lege 2 cuvinte,dar ei sunt cul.Cum ar fi dacă scriu pe blogul acesta cu un astfel de vocabular?Poate strang mulți vizitatori:).Am văzut acum câteva zile un post pe cocalari,unde un inapt a dat următorul comment: Bha schoate poza astha,pai kum sa vedem asa cv.Bă ți-a dat măta o spatulă după cap sau de ce vorbești așa?Eu sincer cred că are și media 10 la română,e premiat pe sate,și a câștigat premiul Pulitzer.Tu te-ai săturat de ăștia?Pe Sport.ro iarăși numai dinăștia cul.Uită pur și simplu limba română.Merg pe stradă și vorbesc la fel.La bac scriu la fel,peste tot la fel.Ne-am săturat de ăștia.
Share:

3 comentarii:

  1. Prescurtările care le folosim pe messenger, ne fac să uităm cum se scrie dacă (dak) sau eşti (ejti)!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cocalari... iar daca le zici te iau de prost ca tu nu sti sa vorbesti "jm3ckh3r" ca ei. :-j

    RăspundețiȘtergere
  3. Asta e doar o perioada...am fost si eu cateva luni, un an,poate doi, asa, apoi mi-am revenit si am incercat sa promovez cat mai mult romana.

    RăspundețiȘtergere