Old Kids vs New Kids

Am crescut,m-am maturizat,dar n-am uitat de unde am plecat.Să începem.În acest post vreau să vorbesc numai despre copii.Astăzi stăteam pe bancă la bunămea și din întâmplare dau de un prieten pe care îl invit să stea lângă mine.Deoarece am copilărit cu acest prieten,ne-am hotărât să vorbim despre trecutul nostru,mai precis în perioada de aur,când eram doar niște copii fără probleme.Subiectul pe care l-am deschis mi-a dat și câteva lacrimi și o spun fără nici o rușine.Este vorba despre copii din trecut și cei din prezent,de copii care odată se jucau cu lopățica si de copii care astăzi se joacă pe telefon.Când eram eu mic,îmi aduc bine aminte că toată ziua stăteam pe afară,nedespărțit de prieteni.Jucam diferite jocuri în grup,fotbal,volei,ascunsa,baba oarba,prinsa,etc.Nu era zi în care să nu merg afară și să mă joc cu prietenii mei.Era o lume cu totul și cu totul diferită față de ceea din prezent.Nu aveam griji sau probleme.Astăzi ce înseamnă să fi copil? Să stai toată ziua pe calculator,să vorbești la telefon cu prietenii în loc să discuți cu ei face2face,să joci fotbal pe calculator în loc să te duci afară la un teren.Lumea s-a modernizat,stiu!Dar să uiți copilăria este un lucru de neacceptat.Unde este farmecul de altădată când veneai acasă cu vânătăi,plin de noroi,ud din cap până în picioare?Toate s-au dus cu modernizarea.Recunosc,mai vezi și astăzi câțiva copii jucându-se pe afară dar oricum în proporții mult mai reduse decât în anii precedenți.Oricum eu sincer vă jur că încă duc dorul acelor ani!:)
Share:

Un comentariu: