Prietenia...

Există prietenie,mai bine spus?Hai să fim serioși,în ziua de astăzi nu prea mai există prietenie.Totul e pe interes,băieți și fete.Să nu uitați asta.Vă dați mari prieteni,dar nu înțelegeți aceste cuvinte.Dacă îți spune un așa zis prieten că este un prieten foarte bun,dar pe mess,tu repede îl crezi nu?.Să caracterizez și eu un așa top al zișilor prieteni.
Prietenul muzician: Ăsta îți cere numai melodii,câteodata nu știe să îți mulțumească,mai stă cu tine de vorbă,probabil când nu are ce să facă,dar tu îl crezi prieten.
Prietenul progrămel: Ca și în cazul de mai sus,doar că el cere programe.Pe ăștia îi putem băga la categoria PRIETENIILOR PE INTERES,ei întotdeuna te tratează ca și pe un cobai.
Prietenul de bârfă: Este acel prieten cu care bârfești,pe lângă te mai bagă și în situații grele câteodată,dar doar atât.Când ai nevoie de ajutorul lui,te invită la o bârfă,în cel mai bun caz:)).
Prietenul de film: Hmmm,cu el mergi la film,râzi,te simți bine,dar dupaia poate nu te mai întâlnești cu el până următoarea dată când mergeți la film.
Prietenul dă și mie: Bună asta nu?Eee,nu!Glumeam.Este acel prieten care împrumută de la tine,se mai și roagă de tine ca un nebun,dar uită să îți mai dea acel lucru înapoi.
Prietenul de mess: Cu ăsta/ăștia glumești,dar nu îți dai seama ce persoană se află cu adevărat în spatele monitorului.Poate vorbește cu tine frumos,te respectă dar defapt vrea întotdeuna ceva de la tine.Sunt numiți Peștii Mess-ului.Să nu prea ai încredere în ei,doar dacă ai mai vorbit cu ei face2face,sau dacă cunoști aceea persoană foarte bine.
Cu asta închei acest post,mai puteam să scriu credeți-mă dar nu mai vreau,cred că am băgat totul în această scurtă prezentare.Unii o să se simtă,dar nu am ce să fac.Numai bine,și când citiți acest post amintiți-vă ce fel de prieteni sunteți,dar mai ales câți prieteni a-ți lăsat cu un gust amar.!
Share:

2 comentarii:

  1. Mda....am câte 10348382372 din fiecare!X_X

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm ... eu nu ma incadrez in niciuna din categoriile de mai sus, dar in schimb am aproape din fiecare cate unul
    zic aproape din cauza ca nu sunt niciodata, dar NICIODATA pe mess (serios :D)

    RăspundețiȘtergere