Citește și învață de la bo$$i

Pur și simplu nu îi înțeleg pe ăștia.Iată niște statusuri cul culese de pe net.Cocalar să fi,prost să fi..Învață de la cei mai buni.
  • Alfabetul incepe cu ABC. Numerele incep cu 123. Muzica incepe cu Gutza,Salam. Si prietenia incepe cu tine si cu mine...
  • Un zambet nu inseamna fericire asa cum o lacrima nu inseamna durere. Poti plange cand esti fericita, poti sa razi cand inima iti plange!
  • Iti multumesc pentru ca existi in viata mea si pentru ca ma ajuti sa inteleg ce inseamna sa iubesti si sa fii iubit
  • Ma culc la ora 22:00 , ma trezesc la ora 6:00 , nu beau , nu fumez , nu ma droghez , nu`mi inshel prietena … dar si cand o sa ies din pushcarie....hmmmm
  • Ma joc cu o grehnada…psst… mia cazut cuiul pe jos…
  • Am un kap perfect pathrat !
  • Pentru unii bunul samt dauneaza grav sanatati, motiv pentru care refuza sa aiba asa ceva…
  • Daka esti bou si vrei sa te arunci de pe o cladire datorita unei fete , sa te ghandesti inainte mai boule ca ai coarne si nu aripi !
  • As spune ca sunt trist, as spune ka nu sunt, nu vreu sa spun nimic, doar scriu: azi e o zi putin mai urata decat ieri
  • Observati bulina ROSIE ! E ka si cand as fi pe ciclu, te bagi peste mine se lasa cu sange…
  • DND…. acesta este plecat …. revine cand se intoarce.
  • Lasa-ma mai repede in pace, daca nu vrei sa te iau la suturi prin lista mea! DND!
  • Atunci cand tu iti doresti sa mori ,ghandeste-te ka alti ar da orice sa traiasca!
  • Am invatat ca dureaza ani sa castigi increderea si in doar o secunda sa o pierzi!
  • De ce inima mea sa ploua ? Vreau o viata noua…
Share:

3 comentarii:

  1. "revine cand se intoarce."=))=))
    Nimic nu se comparcă cu nişte lecţii de la "BO$$i" b-)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună. Te-am adăugat şi eu. Mulţumesc!
    Baftă în continuare cu blogul. Ne mai citim >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @annitu
    Mersi mult.Sa ne citim:)

    RăspundețiȘtergere