Ce face dragostea din om?

În următorul post am să vă spun o poveste. Nu orice poveste ci una cu un cuplu pitzi-coca. Era odată ca niciodată un cocalar căruia îi plăcea să schimbe femeile ca pe ciorapi. Dacă pitzipoancele nu îi dădeau “obiectu muncii” cocalarul le dădea cu jet şi pleca. Norocul cocalarului a fost că a dat peste aceasta pitzipoancă care în dragoste ar face orice.ORICE. Cocalarul este ca un leu. Mai întâi “pândeşte prada” şi după aceea dă “marea lovitură”. Şi asa după 3 luni , MAGIC HAPPENED. Cocalarul a dat lovitura. Acuma că ştie că pitzipoanca îi oferă tot ceea ce vrea , nu vrea să o mai lase. Ca şi în orice cuplu , există conflicte. Acuma am o intrebare : Cum îţi dai seama? Verifici  facebook-ul şi ce vezi : Pitzi changed her relationship status from being engaged to single. Peste 3 zile : Married to single. Oare pitzipoanca s-a săturat să-şi satisfacă cocalarul? Fiind părăsită pentru a X oara , aceasta se preface ca şi cum nimic nu s-a întâmplat şi vrea să-l dea dracu pe cocalarul ei. Dar oare poate? Nu,nu poate. Fireşte că la fiecare postare a acesteia , se găseşte să  comenteze câte un viitor pretendent.
Câteva posturi ale acesteia pe facebook :
  • Tu ai să plângi , eu am să râd ! => În timp ce ea rade cocalaru vânează altă “gazelă”.
  •  Şi am invăţat să nu îmi mai pese ! => Cum să nu îi pese? A pus atâta “suflet”.
  •  Fără tine viaţa sens nu are. => În ziua precedent nu ii păsa,acuma se plânge.Decide-te femeie!!!
  • E la fel de tristă ca deşertul fără ploaie!
  • [simte-te !] => Hehe,mda.Ce glumă bună.
  • Mă poţi întoarce din drum, doar nu mă lăsa să plec. => Well,asta e.Dacă nu ai “semnat contract cu el” , te-a lăsat draga pitzipoancă.
Concluzie : un cuplu pitzi-coca într-o relatie nu îşi arată sentimentele ci ceea de ce sunt în stare să facă.
Sper că nu am fost prea rea. Dar când văd aşa ceva îmi vine să mă urc pe pereţi. Apropo,personajele sunt adevărate , sunt persoane pe care le cunosc.
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu