Leapşă: dacă ai rămâne fără internet…

Bună din nou. Am primit o leapșă de la Annitu. Hmm , chiar îmi place această leapșă. Bun deci , să începem.
Dacă rămân fără net , aș suna la ei să văd ce s-a întâmplat. Dacă nu se rezolvă , sun 2-3 prieteni și ies în oraș. Dacă nu vin în oraș , mă pun să mă uit la TV sau la un film luat de pe net. În general nu prea îmi place să stau pe internet , dar dacă nimeni nu iese afară mă simt nevoit. Îmi place să petrec timpul pe afară. Sunt un om haios. Ce să mai spun , aș face poze. Îmi place foarte mult să fac poze. Chiar dacă sunt un începător , vreau să capăt experiență , de aceea încerc să fac mai tot timpul poze. Dacă tot rămân fără internet nu-i nici o problemă am la laptop wireless. Fur de la vecini și tot am net sau am acel stick de la RDS care nu depinde de netul mare:)). Deci pentru mine e ceva normal să rămân fără internet , adică nu mă panichez și încep să-i sun pe ăia non-stop. Cam atât , deoarece sunt obosit:).
Share:

Un comentariu: