Motive pentru care nu suport religia/biserica

Ante-scriptum: Salutare, sunt Daniel si este primul meu post pe acest blog.
De la inceputul post-ului vreau sa spun ceva, ca sa intelegeti mai bine: religia si credinta sunt doua lucruri total paralele. Il iubesc pe Dumnezeu, dar religia e cea mai mare prostie inventata vreodata.
Chiar daca am doar 15 ani, am constientizat niste lucruri in anii astia. Biserica este cea mai mare forma de manipulare.
Nu suport religia pentru ca:
1. Este cea mai mare forma de manipulare. Biserica te tampeste..rau de tot !
2. Majoritatea (nu toti) preotiilor sunt doar niste escroci betivi care vor sa faca numai si numai bani. Si vorba aia: Banu’ ochiu’ dracului !
3. “Nu ingropam copii nebotezati pentru ca sunt pagani” . Cum dracu’ poate sa fie asa un canon imbecil ? Bun, acum o sa ziceti ca au pacatul stramosesc, dar mie mi se pare o tampenie mult prea mare.
4. Iisus nu avea voie sa intre in biserica si tot biserica a fost responsabila de rastignirea lui.
5. Mii de oameni au murit din cauza bisericii.
6. Este responsabila pentru cele mai cumplite razboaie din istorie.
7. Preotii care savarsesc fapte grave nu sunt dati afara.
8. biserica are o gramada de taxe inutile (ex. platitu’ mormantulului din 7 in 7 ani – pentru ce cacat e asta?) – Oare de ce ?
9. Preotii turuie toate slujbele.
10. In bisericile ortodoxe, ai peste 50% sanse sa stai in picioare, in mirosu’ ala de lumanari, avand sanse mari sa lesini.
11. Biserica este o afacere doar.
Bonus (inspirata de la Mihai Bendeac, dar exact asta simt si eu)
IL IUBESC PREA MULT PE DUMNEZEU PENTRU A-MI PERMITE SA FIU RELIGIOS !!

P.S.: La majoritatea motivelor m-am referit strict la biserica ortodoxa. Alte biserici nu am frecventat.
Share:

Un comentariu:

  1. WA tu sti ce vorbesti,asta se intampla la la voi,in bisericile ortodoxe esti TOTAL invers,Daca ziceai ca il iubesti pe Dumnezeu de ce nu indeplinesti vointa lui, acum 2000 de ani Isus nu a criticat taxele care se cereau pentru templu.
    P.S: Sunt catolic nu stiam ca la voi la ortodocsi e asa de naspa la noi liturghia tine in medei de 30-45 de minute...orcum bafta.

    RăspundețiȘtergere