Oameni nervoși

În primul rând vreau să vă salut din nou:). Astăzi m-am plimbat ca tot omul cu bicicleta. Până aici nimic anormal nu? Să vă povestesc mai în detaliu. În timp ce te plimbi cu bicicleta te aștepți să mai dai de un nebun , o proastă care să te mai lovească cu mașina , deoarece în țărișoara noastră nu prea există piste pentru bicicliști. Bun , deci după ce am făcut introducerea să trecem la cuprins.

În timp ce mă plimbam , am dat peste nebuni să spun așa. Azi era una cu un BMW X6 , eu frumos am trecut pe trecerea de pietoni cu bicicleta , culoare verde , iar ea a început să mă înjure din senin și să mă claxoneze din nu știu ce motiv. Probabil se grăbea , nu știu care era vina. Eu nu m-am putut lăsa mai prejos și i-am bagat vreo 3 înjurături , să vadă că pot fi și eu tare în gură fir-ar pițipoanca dracu. Dacă ai BMW ești mare și tare hă? I-am arătat eu , chiar dacă mulți o să mă judece și o să spună că nu trebuia să o insult , dar credeți-mă dacă de fiecare dată tăcem și ne ascundem nu o să ajungem niciunde. Seara la întoarcere , să nu comenteze șoferii , am luat-o pe pista de bicicliști. Până aproape de casă nimic anormal , relaxare , vânt plăcut , până am ajuns la o intersecție. Am trecut din nou pe trecere , de data aceasta nimic anormal , și dau să trec pe pistă , să fiu și eu om civilizat , să nu calc oamenii de pe trotuar. Merg cât merg , eram cu un prieten , iar la un moment dat erau 4 oameni în față care ocupau și pista. Merg în spatele lor , opresc la care unul dintre ei , mai precis o femeie: Ia la ăsta bă , ne calcă cu bicicletele , nu are pe unde să meargă + o înjurătură. Până la urmă am acceptat acele injurii și am trecut de ei. Ajuns aproape de casă , din nou dau de 3 oameni care ocupau pista. Merg din nou încet și le spun calm: Vă dați vă rog mai încolo să trec cu bicicleta?. Unu dintre ei , de data aceasta un bărbat spune în felul următor: Mă tu nu ai loc să treci pe altundeva , nu vezi că ne deranjezi? Hai pleacă! Eu tare în gură i-am răspuns înapoi: Bă imbecilule nu vezi că e pistă de biciclete? Ești chior? Și am plecat mai departe. Am terminat și cu cuprinsul , să trecem la încheiere.

În încheiere nu prea am ce să vă spun. Am ajuns acasă teafăr. E cel mai important , ne auzim în următorul post. Numai Bine!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu