Primul cuvânt: Post

Deci să revenim. Am promis că o să fac un post despre mine. Vreau să văd cum iese un post dat din comentariile altora. Deci să vedem:
Ella Mary: Vorbăreț: Chiar sunt vorbăreț , îmi place să vorbesc mult , să fac lumea să râdă , chiar dacă de multe ori reușesc sau nu. Întotdeuna am fost vorbăreț , niciodată nu mi-a plăcut să tac , am gură să vorbesc așa-i? Îți place sau nu e alegera ta. Eu o să fiu vorbăreț în continuare.
Adrian S.B: Simțul umorului dus până la extrem: Bine punctat. Chiar fac de multe ori acest lucru. Ăsta sunt eu! Așa îmi fac eu prietenii să zâmbească.
Dragoș: haios, într-un fel prostănac, dar îl accept ca best friend :): Deci , eu sunt prostănac când vreau , iar când devin al dracului de serios și deștept lumea nu mă prea place. E bine așa?
Roxy: sufletist,sociabil,distractiv: Sufletist DA , Sociabil DA , Distractiv DA! Pun mult suflet , cine mă cunoaște vede acest lucru. Sociabil sunt întotdeuna , iar distractiv am fost întotdeuna , chiar dacă câteodata mai mult sau mai puțin.
Annitu: Nu mă pot rezuma la un cuvânt, dar fie: prietenos: Îmi place să fiu prietenos , de ce să nu fiu? Cuvântul prietenos cred că mă caracterizează cel mai mult.
Mădălina: amuzant,sociabil,sufletist,încrezător,drăguț,prietenos,bun sfătuitor,înțelegător: Încrezător sunt , drăguț sunt , bun sfătuitor ( tot timpul îmi place să dau sfaturi chiar dacă câteodată nu sunt potrivite , dar gestul contează.) , înțelegător ( aproape tot timpul am încercat să îi înțeleg pe ceilalți , recunosc câteodată am dat fail ).
Deea: Ok, primu cuvânt care îmi vine în minte DESPRE tine : Paraziții: Ce tare :). Nu am crezut că o să scrie cineva acest cuvânt. Îi ascult pe cei de la Paraziții de la vârsta de 6 ani!. Mi-au plăcut , îmi plac , și o să îmi placă în continuare! Muzica lor este de calitate , reprezintă doar adevărul!. De ce să ascult altceva , când pot să îi ascult pe cei de la Paraziții. Deci , cei care spun că ascult manele să se gândească înainte să mă judece!.
Cu această propoziție închei , dacă aveți ceva nelămuriri postați un comentariu mai jos. Numai Bine!:)
Share:

Un comentariu:

  1. pfff....deci eu daca mi-as da cu parerea as spune tot ce scrie mai sus>:D<

    RăspundețiȘtergere