Al 200-lea

Bun deci , vreau să vă mulțumesc. De ce? Foarte simplu. Am ajuns la al 200-lea post. Mulțumesc că îmi citiți blogul sau măcar treceți pe aici. În primul rând vreau să le mulțumesc celor din echipa mea: Ella Mary , Roxy, Deea , Bruno , Mădă , Daniel. Fără ei sincer nu puteam să ajung atât de departe. Măcar sunt sincer și încerc să scriu cât se poate de serios( mai bine zis e din inimă ). Trebuie să îți mulțumesc și ție cititorule , deoarece îți sacrifici câteva minute să îmi citești posturile. Ce să o mai lungesc , sincer cred că am spus tot ce am avut de zis. Iar pentru cei care au crezut că o să cad și o să îmi șterg blogul , îi dezamăgesc și le spun că o să continui foarte mult:). Ați uitat că am prieteni în spate. Deci ce să mai zic , sper să mă țină mâinile și să scriu la fel de mult , sau poate mai mult! Numai bine!
Share:

6 comentarii:

  1. Spor la treabă şi succes în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. >:D< Cu postul asta m-ai facut sa ma simt cam lenesa ! Dar promit ca o sa scriu mult mai mult pe blog! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dreamer
    De ce sa te simti lenesa? Nu ai de ce:) Eu iti multumesc:)

    RăspundețiȘtergere
  4. adoor bligu..normal ca intru zilnik pe el:x...pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Vom scrie in continuare pe acest blog.Mi se pare cel mai tare si cel mai bun.Robi you are the best and we will never dissapoint you!

    RăspundețiȘtergere