Incultura asta

Nu e frumos când ieși pe stradă , să te relaxezi un pic , să te uiți cine mai e pe stradă , să îți saluți vecinii și chestii deastea? Astăzi am pățit un lucru mai neobișnuit. În timp ce eram într-o dispoziție foarte bună , căram niște chestii dintr-o mașină , trece o doamnă 130-100-120 cu copilașii ei. Da era țigancă! În timp ce căram acele chestii , trec pe lângă poarta mea. Nimic neobișnuit până aici. Nu i-am băgat prea mult în seamă. După ce scot 2 scaune din portbagaj  aud deodată următoarea frază: VASILICĂ MÂNCA-MI-AI BĂȘINA! Dute dracu de inapt , tu vrei să o pățești , te pui cu mine!!! Auzind aceste chestii am făcut o față. Nu aveam cuvinte! Mi-a stricat toată ziua. Asta e România , ești bine dispus și deodată apare cineva care îți strică buna dispoziție. Auzi la ea să îi mânce bășina! Așa ceva! Ce să îi faci dacă le spui ceva sare lumea că ești rasist. Numai bine!
Share:

3 comentarii: