Leapșă de la C.L.M.

1. Numește o formație sau un cântăreț care nu-ți vine să crezi că ti-a plăcut când erai mai tânăr.
  • Nu cred că am sau nu îmi amintesc în momentul de față.
2. Numește o formație sau un câtăreț pe care o / îl urai în tinerețe și pe care acum o / îl adori.
  • Nu am! 
3. Numește o formație sau un cântăreț care a trecut testul timpului, care îți place de la început și până acum.
  • Paraziții!
4. Numește un cântec căruia nu-i poți rezista și te apucă bâțâiala sau datul din picioare.
  • Paraziții-Din colțul blocului!
5. Numește un album de pe care îți place să asculți fiecare melodie.
  • Tote albumele de la Paraziții , Ombladon , Cheloo!
6. Numește o formație sau un cântăret de care ești atât de sătul/ă încât îți dorești să nu mai auzi în veci de ea/el.
  • Chiar dacă nu am ascultat în viața mea manele , pot spun că le urăsc din tot sufletul. Aud pe strada și la vecini și m-am săturat.
7. Numește o formație sau un cântăreț pe care partenerul tău sau prietenii o/îl adoră și tu nu-l poți suferi.
  • N-am idee!
8. Coverul tău preferat.
  • Mda....
9. Cântecul sau formația preferată în secunda asta.
  • Ombladon-Ultimul tren!
Share:

3 comentarii: