Sunteți penibili

Vreau să discut despre 2 lucruri pe care sincer eu le detest enorm , poate și voi. În primul rând , vedetele noastre de tot rahatul și emisiuniile care sunt după părerea mea , penale! Mai nou apar tot felul de vedete imbecile , în general femei , dar să nu lăsăm deoparte nici bărbații. Dacă ai o țâță , o bucă și 2 ochi superbi poți să devii foarte simplu o vedetă. Pe lângă aceste fenomene , mai sunt și emisiuniile în care joacă. Sincer , de ce să joci într-o emisiune unde te faci de râs? Merită banii ăia pe care îi primești? Am văzut cât de curând o emisiune , în care vreo 4 curve , pardon , vedete au fost la țară parcă. Acolo aveau de făcut diferite lucruri. De exemplu , una avea de muls o vacă , alta să meargă să culeagă de prin grădină , etc. M-am uitat și eu vreo 5 minute și era să îmi dau cu TV-ul în cap. Cum dracu să mergi la muls de vacă cu o poșetă de firmă și tocuri? În poșetă ținea prezervative pentru țâțele vacii? Al dracu dacă mai îi înțeleg. Hai să spunem , poate mulsul e greu dar să te asortezi așa , e imposibil. Aia cu grădina era și mai penală. Cică a găsit niște roșii și niște castraveți și le rupea jos fără să vadă că nu sunt făcute.Ce să mai zici.Arată oare inteligența vedetelor? Eu cred că da. La altă emisiune , dacă nu vezi un sfârc , vine sfârșitul lumii. Dansează alea pe acolo , pe lângă faptul că sunt unele urâte , mai și dansează ca niște scroafe. Toți se omoara după rating. Toate vedetele au ceva operații , una și-a scos vreo 2 coaste , și-a implantat încă un sfârc , și-a băgat silicoane , și-a băgat botox , a făcut liposucție , etc. Sincer sunt foarte sătul de aceste vedete. Voi ce părere aveți?
Share:

2 comentarii:

  1. Asta cu vedetele...mereu a fost asa, numai ca acum sunt mai multe...insa ce zici de Dan Prostescu de la ZeroTV, care nu stie altceva decat sa-i bage bete-n roate lui Sorin Oprescu, si in fiecare seara de o luna incoace are acelasi subiect...mare om, mare caracter

    RăspundețiȘtergere
  2. sa nu mai zic de dezacordurile de pe burtiere facute de angajatii OTV-ului...GENIALI SUNT!

    RăspundețiȘtergere