Citește cu atenție

Dupa o noapte rece, cu cer fara stele,
Urmeaza prima zi, din restul vietii mele
Lacrimile tale grele ce se cern prin gene
Imi cer parca sa raman, dar nu mai am vreme
Am sa plec o vreme, o sa ma`ntorc, nu te teme,
N`am sa uit ca sangele tau imi curge`n vene
Am crescut ca multi altii intr`un bloc murdar,
Langa un calorifer rece, cu ochii pe contuar,
Toate trec, asa se spune,
Dar nimic nu trece fara sa lase urme, pe bune
Fa bine, alege`ti din timp drumul,
Timpul se scurge printre degete, strange pumnul
Totusi sper, sa fiu liber cer
Nu vreau sa mai vad acelasi raft gol in frigider,
E ultimul meu tren, sti ca il astept de mult
Iti promit de pe acum, jur, c`o sa te sun

Ref: Acum plec, trag usa dupa mine
Abia astept, sa ne vedem cu bine
Pasesc incet, in roua diminetii
Fara bilet stau ascuns in trenul vietii X2

E ciudat sa spun asta, e nedrept ca plec,
Dar e dreptul meu sa`mi fac un rost,
Sa`ncerc, s`aleg un drum mai bun,
Am mai gresit, nu neg,
Aici n`ai cu ce sa te`alegi, sper ca ma`ntelegi,
E o tara de cacat, scuza`mi limbajul
Dar si astia ca si comunistii ne`au dat dreacu
Acum toti si`au ridicat vile
Si omul de rand se lupta ptr banii de`ntretinere
Cu zilele, nu vreau sa ma obisnuiesc cu asta
De ce isi bat joc de viata mea, imi dau ei alta?
Confort nu, bani nu, sperante mici
Am enspe mii de motive sa zbor de`aici, ce zici?
Aici simtim ca o povara grea de mici,
Acea mana`n spate ce nu te lasa sa te ridici
Sti ca am putini prieteni, dar ii am de`o viata
Spune`le, te rog, si lor c`o sa`mi lïpseasca
(Ombladon-Ultimul tren)
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu