E bine să fii bun?

Nu vreau să mă plâng. Nu vreau să mă credeți nebun , dar tot îmi pun această întrebare. Oare e bine să fii bun? E foarte greu să răspund în aceste momente la această întrebare. Poate în trecut spuneam cu încredere că e bine , dar acum am ceva dubii. Adică dacă esți bun , ești luat de prost. Cam asta e concluzia mea în aceste momente. Dacă ești bun , mulți o să profite de tine , o să îi doară fix în pulă fund când o să îți întoarcă spatele , deoarece tu ești bun. Ce o să zică ei după ce îți fac un rău? Lasă o să mă ierte , deoarece e bun , are un suflet bun , bla , bla ,bla. Mulți o să mă contrazică și o să îmi spună că trebuie să fii om bun cu cine merită. Nu îi contrazic dar de multe ori nu știi în cine să ai încredere. Poate persoana de lângă tine pe care o consideri frate/soră îți este dușman. Poate el o să îți întoarcă spatele când te aștepți mai puțin și atunci ce o să faci? Nu te-ai gândit la asta nu? Ce să mai spun. Cred că am încadrat toate frustrările mele în acest post. Numai bine.
Share:

2 comentarii:

  1. concluzie 2: fi bun cu cel ce e bun cu tine ;) de restu sa te doara fix in gulashul de mai sus :)))

    RăspundețiȘtergere