Leapșă , leapșă și iar leapșă.

 Am mai preluat o leapșă de la Annitu.
1. Ai vreun animal?
Da un câine.

2. Numeste trei lucruri care se află acum lângă tine.

Telefon, laptop , boxe.
3. Cum e vremea afară în momentul acesta?
Frig.
4. Conduci?
Avioane? Normal că nu conduc.
5. La ce oră te-ai trezit azi dimineată?
6:15.
6. Când ai făcut ultima oară duş?
Acum 5 minute.
7. Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat?
Captain America. Sincer acum 20 de minute am terminat un episod din House.
8. Ce scrie în ultimul mesaj trimis?
Nu prea trimit mesaje.
9. Ce ton muzical ai la telefon?
Melodia de la Dr.House.
10. Ai vizitat altă tară?

Da.
11. De unde iti faci cumparaturile?

De pe jos , ce întrebare stupidă. De unde pot să le fac? Din supermarket sau magazine.
12. Iei medicamente ca să poti să adormi?
Sincer încă nu am ajuns în stadiul acesta.
13. Câti frati ai?
Nu am.
14. Ai laptop sau desktop?
Laptop.
15. Câti ani o să împlinesti la următoarea aniversare?
18.
16. Porti lentile de contact?
Nu.
17. Îti vopsesti părul?
Nu.
18. Povesteste-mi ceva ce plănuiesti să faci astăzi.
Să mai bag un episod din House.
19. Când ai plâns ultima oară? 
Hmm, nu știu.
20. Ai stat vreodată toată noaptea trează?
Da.
21. Ce culoare au ochii tăi?
Căprui.
22. Poti să simti diferenta de gust între Pepsi si Coca-Cola?
E o mică diferență. Dar să nu uităm ,  de la amândouă îți pârâie ficatul:)).
Leapşa o ia cine doreşte.
Share:

2 comentarii: