Norocoasă?

Postez la ora asta târzie din noapte pentru că acest post nu putea să aștepte până mîine . Pur și simplu nu avea cum . Știu că Robi o să fie surprins că scriu acum și așa

Până mai demult nu credeam prea mult în oameni . Știam că toți fac greșeli și dezamăgesc chiar dacă vor sau chiar dacă nu . Mai știu că pe unii prieteni numai sunt ce au fost . Robi știe ce vorbesc . Eu nu pot decît să zic atît : Am acolo o stea norocoasă care din cînd in cînd iși mai face și ea treaba . Nimeni nu poate trăi fără să fie înconjurat de oameni . Eu aș vrea să opresc timpul în loc . Să zic stop și toti prietenii mei să rămînă așa pe vecie . Să zic stop și sărutul de pe buzele mele să rămînă înmărmurit. Dragostea pe care o simt acum , nu o să ii dau voie să plece. NU ! No way !!
Iubesc să mă simt așa si cred că nimănui nu ar trebui să i se fure această șansă . Așa că fac un apel la toți care citesc asta. Cînd a fost ultima oara cînd i-ați spus cuiva la care țineți că il iubiți ? Care a fost ultima oara cînd ați stat toți la masa unui bar și să inchinați o halbă de bere in cinstea voastra? Vremurile grele mereu vor veni , dar numai oamenii de langa noi le vor nface suportabile .

Cu mult drag , DEEA .
Share:

2 comentarii: