De câte ori ai fost trădat?

Încă de la început vreau să vă spun că nu vreau să mă plâng. Știu că am spus ca nu o să mai scriu și faze de genul dar sincer chestia asta deja o aud prea des și deja mă stresează mult prea tare ca să nu îmi dau și eu părerea. Am trăit și eu astfel de experiențe , o să vă povestesc poate una dintre ele chiar dacă mulți dintre voi o să râdă ca niște nebuni și o să-i doară în pulă , pardon , în cot de vorbele mele. Eu sincer am învățat că dacă ești prea bun , toți profită de tine. Fiecare vrea o bucată din tine. Când spui STOP , așa să fie. Vrei să te schimbi , dar constați că nu poți , deoarece firea ta e mult prea bună. Atunci încep problemele , te zbați pentru a te schimba , nu reușești și îți superi și prietenii rămași. Hai să trecem peste că deja știți prea multe. Ai pățit vreodată să ai încredere în cineva si acel cineva să te trădeze? Eu sincer am pățit de multe ori. Ba că era vorba de fete sau băieți. De câte ori aveam nevoie de ei , mă lăsau baltă. Ai pățit și tu nu-i așa? Acuma stai și citești poate te doare undeva sau poate bagi ceva la cap. Nu vreau să fac romane , doar vreau să vă deschid un pic mintea să vedeți că viața nu este chiar atât de roz. Poate nu știu să explic atât de bine , recunosc nu sunt foarte bun în așa ceva , dar încerc. După cum vă spuneam , am pățit să fiu trădat și eu de prieteni. Cel mai rău e însă cu un idiot , nu vreau să îi precizez numele , deoarece nu merită , care se crede Mincinosul Mincinoșiilor și încearcă să îmi facă rău spunând diferite minciuni prieteniilor mei. Mulți prieteni chiar pot să creadă asemenea minciuni. În fine nu vreau să intru mai mult în detalii. Deci aceasta este părerea mea. Poate nu este cine știe ce , dar sincer nu sunt în stare să scriu mai mult. Numai bine.
Share:

Un comentariu:

  1. Respect , sunt in aceasi situatie ca tine. In ziua de azi , daca esti un om bun , lumea te ia ca prost ( mai ales prietenii si fratii tai , de care ai nevoie cea mai multa de ei ).Poti sa fii bun si sa fii calugar , ori iti impietresti inima si n-ai treaba, devii o vipera si stii sa ii tii pe ceilalti sa nu se aproprie prea mult de tine si sa te tradeze.Pe scurt , ai incredere decat in tine ;)

    RăspundețiȘtergere