Leapșă cu Bloguri

Am preluat și eu o leapșă de la Pinguu.
1. De ce ai blog?
Ca să am. Să imi exprim sentimentele. Hmm , din mai multe motive o să le aflați pe parcurs. 
2. Ce îţi place cel mai mult în blogosferă?
Îmi fac prieteni și socializez.
Ce nu îţi place în blogosferă?
Nesimțirea unor bloggeri.
4. Blogul preferat?
Annitu
5. Cunoşti personal pe cineva din blogosferă?
Da , echipa mea:)).
6. Cel mai enervant blog/blogger?
Nu am văzut așa ceva încă.
7. Ţi-e dor de cineva ‘dispărut’ din blogosferă?
Nu.
8. Cel mai amuzant blog/blogger?
Annitu și Pinguu. Îmi plac amândouă.   
9. Cât de des postezi pe blog?
Depinde. Pot să postez și de 3-4 ori pe zi sau doar 1 dată pe săptămână.
10. Ce planuri ai cu blogul tău?
Să îl închid. Glumesc. S-au nu? Să ajung la PR de 5.
11. Ce blogger ai vrea să fie mai activ?
Nu știu. Vreau să fie toți activi.
12. Ce blog crezi că are viitor promiţător?
C.L.M.  
13. Blogul care nu ai vrea să ‘dispară’ din blogosferă?
Annitu.
14. Conflicte cu ceva blogger?
Am avut cu mai mulți , dar dacă fac o listă o să muriți încet.
15. Reclamă proastă vreunui blog?
Nu fac așa ceva. Nu mă consider mai bun decât alții.
16. Cel mai prietenos blogger?
Annitu și Pinguu   
    
Share:

4 comentarii: