Reclame enervante

Sincer , scuzați ,deoarece nu am mai scris de mult , dar să zicem că a fost perioada tezelor și na , să zicem:)). În fine , vreau să vorbesc despre reclamele enervante de la TV din timpul filmelor. Sincer acuma , stai te uiți la un film și deodată când începe acțiunea cea mai importantă , bagă o publicitate despre prezervative. Ieri mă uitam la Pirații Din Caraibe. L-am văzut de mai multe ori dar din plictiseală am ales să il mai văd încă odată. Începe filmul , nu trec nici 10 minute și bagă publicitate. Am zis că ține puțin dar , vă rog să mă scuzați cum dracu să țină 8 minute. Cum să pui 8 minute publicitate când filmul nici nu începuse de 10 minute? Pe parcursul filmului au mai fost vreo 10 reclame care sincer dacă stăteam și cronometram țineau mai mult adunate decât tot filmul. Se vede că băieții vor să scoată bani. De ce să nu bage reclame despre pateu , prezervative , bănci , telefoane , etc. Îți piere pofta să te mai uiți la film. Așa că mai bine vă uitați pe net la un film sau îl descărcați și îl vizionați fără RECLAME! Numai bine:)
Share:

Un comentariu:

  1. De asta nu mă uit eu la TV:)):)) şi toate filmele pe care le văd ,fie le văd la PC fie în Cinema.

    RăspundețiȘtergere