Arătați-vă adevărata față!

Toată lumea mai nou participă la campania aceea organizată de ProTv: De ce iubesc România! Toată lumea are avatare tăiate cu drapelul național și cu poza lor în mijloc sau diferite poze cu steagul național. Toată lumea e mare român în momentele acestea. Toată lumea se înregistrează și își urcă video-ul pe net să vadă prietenii ce patriot poate să fie. Într-o propoziție putem rezuma așa: Toată lumea iubește România. Cum dracu? Acum câteva săptămâni unii vroiați să plecați din țară și deodată iubiți această țară? Cum vine asta? Faceți-mă și pe mine să înțeleg. Nu pot să spun că nu iubesc România , aici m-am născut , aici am familia/prieteni , iubesc peisajele și cam atât. Unii oameni sunt prea proști , nu o ducem bine , învătământul e dus cu pluta , spitalele sunt murdare și așa numite: Vi în spital cu 1 boală primești gratis încă 3 ,  conducerea țării mai bine nu exista așa că nu pot să spun că nu iubesc România. Îmi dă o senzație aparte , mă simt foarte bine când mă trezesc și mă gândesc că urmează încă o zi trăită aici. Numai Bine!:)
Share:

2 comentarii:

  1. Adevărat,sunt de acord cum ai abordat subiectul :) .Şi eu consider că "ziua" asta a României este puţin ipocrită.Doar în ziua asta se întâmplă ceea ce ar trebui să se întâmple în fiecare zi din an.Trebuie fapte,nu vorbe..decât să ne lăudăm o zi degeaba,mai bine am face fiecare ceva,în părticica lui,pentru a ajunge chiar o ţară iubita zilnic,tot timpul.Nu postări pe facebook,mâncare,concerte... sau urări la parade.:|...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa fim seriosii treaba asta cu I love my country cum ar fi Romania e de umplutura zisa asa de pacaleala pentru cei mici , e doar inca un moment de a petrce a te burusi de fasole la ceaun vin fiert si ce se mai dau la asemenea aniversare mai un bisbit ce se mai face prin zona pe unde se desfasoara festivitatiile . Daca lumea si-ar iubi intr-adevar tara ar face curatenie ca avem o tara care lasa de dorit , tot puhoiu ala sa iasa sa puna mana pe treaba , sa ne ingrijim cladiriile ca pica pe noi sa ne reparam drumuriile ca ne plangem ca ne stricam masiniile . Americanii spun : God Bless America dar ei spun aceste cuvinte caci intr-adevar le-a dat minte putere de munca, stinta etc dar au fost si ei intr-adevar indragostiti de tara lor au luptat si au facut ceva pentru ea si fac zi de zi de aceea e unde e ca nu se facu totu singur . Tara Tuturor Posibilitatiilor - SUA . Romania =tara tuturor posibilitatiilor - drumuri vai de mama lor spitale din care daca intri te rogi sa scapi cu viata case care stau sa pice la o adiere de vant etc. A iubi inseamna a face nu doar a spune acel : I love ..

    RăspundețiȘtergere