Leapșă - versuri preferate

Bun , bun , bun. Am preluat și eu o leapșă de la emme. Mersi:). Tot ce trebuie să fac este să scriu câteva versuri preferate. Am mai făcut ceva de genul la mine pe blog , dar mi-e lene să caut printre atâtea posturi.Acuma vă rog să scrieți și voi în comment măcar un vers favorit.Mulțumesc și nu în ultimul rând , leapșa merge la cine dorește:) Numai Bine!

Dupa o noapte rece, cu cer fara stele,
Urmeaza prima zi, din restul vietii mele
Lacrimile tale grele ce se cern prin gene
Imi cer parca sa raman, dar nu mai am vreme
Am sa plec o vreme, o sa ma`ntorc, nu te teme,
N`am sa uit ca sangele tau imi curge`n vene
(Ombladon-Ultimul tren)

Suntem ruda saraca
Deci nu putem fi frati
Mesaj pentru Europa
Cred ca ne confundati

(Paraziții-Mesaj pentru Europa)


Ne-ati bagat in cap de mici ideea ca nu avem drepturi
Lasati sarmanii sa-si creasca copii fara o casa
Luati-ne tot ma, ca stam si-n p**a goala in fata voastra
Cu p**a-n sus, va rasfatati cu creme
Iar cei ce v-au ales se scalda intr-un ocean de probleme
(Paraziții-Vreau să vă doară)


Avem oroare de oameni fara onoare
Daca ar exista pe bune demoni ar fi unul in fiecare
Orice discutie e transformata in c***t ideologic
Vrem ca presedinte un bou mitologic
(Paraziții-Mereu la subiect)

Vezi cum pui p****e in propozitii ca poate te-njuri.
(Paraziții-Mereu la subiect

Avem vile luxoase langa blocuri jegoase
Masini de top oprite langa carute la stop
Avem discoteci langa biserici , gabori care fura
Primari cu 4 clase care nu stiu limba romana
In Parlament se fura , se doarme , se fac milioane
Pe strada se fura , se doare , se moare de foame
Tot statul te coboara , tot statul te scrie
Te-ngenuncheaza apoi (te ridica ?) nu iti da la m**e.
(Paraziții-Goana după iluzii)


Am scris,pentru toti oamenii din fata blocului
Am scris,pentru poeti neintelesi si cei ai nimanui
Am scris,ne ducem toti mai repede sau mai tarziu
Spre vis ,ramane'n urma noastra ce-am facut ,ce-am scris

(Bitză feat.Aforic-În urma noastră)


Poate pleci azi,
Poate pleci maine,
Stiu ca nu am avut,
O viata de caine...
Si daca sti,
Ca poate..nu ai facut bine,
Pastrez ultimul glont pentru mine.
(Bitză-Scrisoarea unui soldat)

Cand ti se pare ca viata te infrange,
Cand ti se pare ca latul ti se strange,
Rezista la tentatii ca Iisus pe cruce
Ca la final sa nu fii tu cel care plange.
(Bitză feat.Cedry2k-În lupta cu condiția)

Daca sa-r putea sa las in urma mea ce vreau
As vrea acum sa-ti dau
Pe langa Bitza,Al meu nume
Un morman de Fapte Bune
(Bitză-Fapte Bune)


Pentru mine nu exista:"Nu merg mai departe"
Nu las nici un om in spate
Si de doi ani mi-aleg bine
Oamenii carora sa le spun frate
Carora sa le dau parte
Pe care sa ii trec in carte
Care sa-mi lipseasca atunci cand sunt departe
Deci in parte,viata mea se-nparte
Oricand cu un alt frate

(Bitză-Ultima Suflare)


+Alte sute de versuri favorite:)
Share:

9 comentarii:

  1. @stiLizer
    Eu ascult Rap , Hip-Hop si DubStep:) Atat!

    RăspundețiȘtergere
  2. stiLizer a zis numai rap ... eu zic numai rap romanesc? (nu ca nu ar fi bun) oricum frumoasa alegere a versurilor

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ramona B
    Ascult si rap strain dar nu am mai pus , daca puneam toate nu dormeam 3 zile:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Bless your soul, you’ve got your head in the clouds,
    You made a fool out of you,
    And, boy, she’s bringing you down,
    She made your heart melt,
    But you’re cold to the core,
    Now rumour has it she ain’t got your love anymore
    (Adele-Rumour has it)

    RăspundețiȘtergere
  5. oare sa rada toti cand spui o gluma chiar dak nu-i buna
    sa taca toti din gura atunci cand telefonu suna
    sa platesti un lucru chiar si atat cat nu face
    chiar dak nu le place toti fac cum iti place
    esti omul zile ai usi deschise larg
    unii nu te placeau acuma toti te plac
    ai stil esti dulce si intotdeauna ai dreptate
    ai multi tovarasi si fete in fiecare noapte
    la club ai masa rezervata totdeauna
    iti place lumea cand se inghesuie sa-ti starnga mana
    pe multi nu ii cunosti nici cum ii cheama nu stii bine
    nici unu dintre ei nu e acum aici cu tine

    RăspundețiȘtergere