Nu ți-e rușine?

Bun , sunt obosit , deci nu vreau să o lungesc prea mult. Despre ce este vorba mai exact. Despre plagiatorii ăștia de pe net , de care nu poți să scapi. Bine dacă mi-ai luat un post , te rog să pui și sursa , nu mă supăr , dar de ce il furi și te dai drept autorul lui? Adică dacă ai un blog de divertisment , hai să zicem că mai merge , nu am nimic cu tine , dar dacă ai un blog personal , nu știu dacă mai am aceleași sentimente. Pe lângă faptul că furi , mai și te scoți și juri pe familia ta că nu l-ai luat de la mine. De parcă nu e aceeași ordine. De parcă nu văd aceea greșeală? Este de necrezut ce se întâmplă. Am dat acuma vreo 2 zile de 2 deștepți care mă fac un copil inferior lor. Dacă vreți să știți , nu am 2 zile în blogsferă , poate nu sunt un blogger foarte bun , poate nici bun , recunosc dar nu trebuie să sari la mine pentru că îl aperi pe un coleg de-al tău. Dacă atât îți poate mintea nu am ce să îți fac , dar ai grija pentru cine sari în ajutor. Numai bine!




baiatu Q.Q cred ca ai probleme :! la mansarda :! de ce te-ar include ? o.O meriti sa faca asta ? lai invatat despre blogging ? :))) fi serios o.O asta inseamna ca mai invatat si pe mine despre blogging ? :! hai fi serios baiatu ;) in ziua de azi gasesti orice pe net ;D <3 take care baiatu :o3 si lasal pe dragos in pace :-? daca nu sti sa vorbesti frumos ;p.
;D Robotzi Rules ( jiermii :-" ce episod era ? :)) )
Nu că vorbește frumos? Mă amuză sincer!
UPDATE!
Poi ;D in primul rand :-? nu cred ca e un lucru de laudat acela de de a sti blogging :-?. Pe mine una nu ma intereseaza despre blogging pentru ca mi-am facut blog ca sa imi astern gandurile si sentimentele acolo daca tie nu iti place ai dreptul de a crede ce vrei. 
Alt lucru :-? cum scriem o.o asta e pur si simplu problema noastra nu crezi? adica daca noi suntem * analfabeti* asa cum spui tu lasa-ne sa fim asa. Eu una nu consider ca e important cum spui un gand ci valoarea acelui cuvant. 
Ca nu scrie de unde ia :-? nu cred ca e important pentru ca e un blog personal si poate nu a luat acel lucru exact de la tine ci de la altcineva ;p doar ca a fost o coincidenta. Nu inteleg de ce te enervezi o.o daca nu iti place acest blog sau blogul meu nu esti nevoit sa il citesti sau sa intri in el. Odata ce ai intrat pe blog inseamna ca te intereseaza aceea persoana. Si in plus de ce jignesti? ce crezi ca rezolvi? Pe mine una nu ma incalzeste cu nimic ^^ cum am mai spus fa pace cu Dragos daca nu sunteti prieteni macar lasal in pace ^^ orice ti-a facut chiar nu inteleg de ce traiesti cu ura. Eu una nu vreau sa ma cert pur si simplu suntem in niste tari in care democratia e la putere. 
Am citit ca ai fost la demonstratie. Foarte bine ;D ca susti tara. asa facem si noi dar din pacate nu putem fi acolo sa o ajutam fizic dar putem sa ne rugam pentru tara si sa fim acolo psihic. Tara are nevoie si de ajutor psihic ^^. Asa ca te rog ;D lasal pe Dragos in pace sa scrie ceea ce vrea in blogul lui si despre ce vrea ^^ Multumesc. 

Apropo ;D nu te lua de mine ca nu ma cunosti deloc ;p asa cum nici eu nu ma iau de tine ci doar imi spun parerea ;D.
Cine de cine se ia? Eu cred ca ea de mine dar să lăsăm așa că nu avem cu cine să comentăm.
Share:

10 comentarii:

  1. Cunosc şi eu un specimen d-ăsta, care în momentul de faţă are un blog personal şi nu are nici un articol scris de el, toate copiate de pe net. Îmi vine să-l înjur non-stop, dar ştii cum e, prostul te coboară la nivelul lui şi te bate cu experienţa. Faza e că lumea nu-şi dă seama că are posturi copiate şi îi tot comentează la posturi şi-l ridică-n slăvi...

    RăspundețiȘtergere
  2. @stiLizer
    Exact! Pai cam in anul 2009 un copil daca pot sa ii zic asa , mi-a copiat post cu post. Chiar si tema o avea la fel ca a mea. Era o copie identica. Doar link-ul era altul:|

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fost intr-o perioada in care mi s-au luat articole . . dar vad ca le-a sters tipul . . .

    RăspundețiȘtergere
  4. naspa; dar asta e, plagiatorii sunt peste tot, si nu ai cum sa scapi de ei...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ştii cum e Robi, cine se aseamănă se adună. Nu ai ce să ceri de la unele persoane, dacă nu au ce să îţi dea. Sunt oameni cu viaţă tristă, că altă bucurie nu au, decât când se iau de alţii. Suntem într-o situaţie când ignoranţa valorează cel mai mult, ura şi invidia oamenilor o poţi îndepărta numai cu ignoranţă. Este imaturitatea lor de a se lua în modul ăsta de tine.
    Nu eşti dator nimănui cu nimic,cu nici o explicaţie, oricât de idiot l-ar fi făcut natura pe dânsul. Nu eşti dator şi nimeni nu este dator să asculte prostiile altuia. Şi nici nu mai e cazul să te miri că există aşa persoane.
    Din punctul meu de vedere, poţi să laşi înjurăturile vizibile. Pentru că e mult mai bine să fii înjurat şi invidiat, decât ignorat, înseamnă că ai atins pe cineva. Toţi care copiază nu se vor putea realiza singuri în viaţă, cu ura nu rezolvă nimic, sper să se simtă de acum cu musca pe căciulă, pentru că odată şi odată tot o să o dea în bară. Şi chiar n-are rost să ne irosim timpul, "mama proştilor e mereu gravidă". Gândeşte pozitiv, eşti bun dacă eşti copiat, are rost să-i băgăm în seamă pe toţi virusaţii, ajungem undeva?
    Βaftă echipei KROBBY în continuare !

    RăspundețiȘtergere
  6. e plin netul de acesti indivizi :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Ăăăă... tipul care nu ştia să vorbească româneşte, e blogger? :|
    @ Stilizer, cred că ştiu despre cine vorbeşti. ;))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Bogdan Da il stiu si eu. Vai si amar:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Ii bun :)). E bine ca incepe sa-si cladeasca o reputatie. Deabia astept sa se evapore.

    RăspundețiȘtergere