Peripeții cu mizeria ( partea 2-a )

După cum știți , mizeria reprezintă tramvaiul Nr.7. Deci astăzi , venind de la școală , obosit cu 2 langoși în mână , mă pun și urc din nou în tramvaiul minune , deoarece trebuia să mă ducă la locația dorită. Primul obstacol de care am trecut mult prea ușor a fost mirosul de supă de penis , când deschizi ușa aceea , trăgând de chestia aia lipicioasă de fier. După ce urci , mirosul de supă de penis te lovește în față. Bine că aveam fularul la mine , ca dacă nu , renunțam din prima. Mi-am ascuns bine langoșii în ghiozdan și m-am pus jos pe scaunul făcut din mașinuță de plastic. Al doilea obstacol a fost un pic mai greu , moșii și babele care pur și simplu strigau , nu știau să vorbească frumos , calm , mai era și o femeie care striga pur și simplu ca pe stadion. ( Alooooo! DAAA!! SUNT ÎN TRAMVAI , STAI CĂ NU TE AUD FĂ!!! ) Al treilea obstacol a fost frigul din el , mi s-a lipit curul de scaun , geaca a înghețat pur și simplu pe mine și mi-au crescut țurțuri la nas. Deci putoare + oameni nebuni + îngheț = o zi perfectă. Numai bine!
Share:

3 comentarii: