Ce față ai!

Pff , am chef de scris , nu știu ce am dar e spre bine , se pare că îmi revin. Deci astăzi o să mă iau de fetițele care își arată muia la înaintare! Da știi și tu acele fete care își fac poze cu botul în față , gen muie de rață. Acele fete penale care vor să arate că nu au mustață sau că și-au dat-o jos. Sincer acuma , ce mama dracului arătați în pozele acestea? Că aveți buze de supt s-au? Poate arătați că sunteți bune de centură , la una scurtă. Asta se potrivește în CV-ul vostru! Unele vă mai și băgați silicon în bot. Păi normal , poți să acoperi totul cu buzele alea , de jos până sus , este foarte bine , BUZE DE PEȘTE! Sincer m-am săturat să văd pe Facebook , la știri ,  pe diferite site-uri aceste fenomene cu fața aia. Poate pupă oglinda , nu știu de ce își fac pozele alea , de atras boscheți care spun: Vai!!!! Ce frumoasă ești! , găsești destui , dar și ei își fac poze cu altceva la înaintare , deci cum se spune: Cine seamănă se-adună! Deci nu știu ce să zic , vă las pe voi să îmi explicați printr-un comment mai jos:). Numai bine!
Share:

5 comentarii: