Sondaj

Bună din nou , vreau să fac și eu un sondaj despre acest blog. Am mai făcut , dacă nu mă înșală memoria , dacă nu pe acest blog , sigur pe cel .com. E foarte simplu , vreau doar să vă întreb unele chestii , la care vreau să răspundeți foarte sincer. Nu mă supăr , vreau doar să văd ce părere are lumea despre acest blog. Să începem:

  1. De ce intrii pe blog?
  2. De ce dai commenturi?
  3. Îți place echipa , s-au mai trebuie întăriri?
  4. Despre ce să scriu în general? Vă place ce scriu în momentul de față s-au trebuie schimbat?
  5. Scriu ok? (mă refer la subiecte , vă deranjează?)
  6. Tema este ok?
  7. Îți place de mine ca blogger?
Asta a fost cam tot. Sper să ne auzim și mâine cu un post. Numai bine:)
Share:

Un comentariu:

  1. 1. sa le citesc
    2. ca imi place
    3. mai trebuie cateva intariri
    4.amuzamente ar trebui mai multe
    5. sctii bine .
    6. da este ok.
    7. da , dar poti sa te mai straduesti

    RăspundețiȘtergere