Să-mi sugeți telefonul

Să nu vorbesc urât din nou , dar nu se mai poate. Eu imi bag pula în cei care tot sună de la nu știu ce firme sau agentii de turism. Păi bă! Dacă eu nu vreau să îți răspund , tu mai insiști ca un retardat?. Ți-am zis a 3-a oară să te duci undeva cu agenția ta cu tot , dar tu tot nu înțelegi. Deci ce să mai faci cu retadații ăștia. Azi m-au sunat 3 , 2 bărbați și 1 femeie de pe același număr. Le-am zis frumos prima oară că nu sunt interesat , a 2-a oară am început să mă enervez iar a 3-a am înjurat-o pe acea domnișoară. Păi cică mă întreabă ei ce părere am despre agenția lor. Am părerea unui străin care nu vă suportă și care vă bagă în morți. Păi cum dracu să mă întrebi ce părere am , dacă eu ți-am zis de 2 ori înainte că nu am fost cu jegoasa ta agenție. Al dracu de proști , ce să le faci!
Share:

3 comentarii: