Gânduri scrise pe blog

E târziu , știu , poate nici nu o să termin postul chiar astăzi , poate o să am greșeli multe , poate , poate și poate. În momentul acesta vreau să mă gândesc puțin la trecut. Dacă stau și mă gândesc mai profund îmi aduc aminte primele posturi scrise pe primul meu blog. Erau inofensive , fără conținut prea mult , lipsite de idei , erau niște rebuturi , care pe parcurs s-au transformat în posturi cât de cât ok. Nu vreau să mă axez neapărat la blog , vreau să cred că înafara acestui mediu online , mai există și aceea persoană pe care o știa multă lume acuma 4-5 ani. Acea persoană plină de bucurie , plină de bunătate și plină de adrenalină , care s-a transformat încetul cu încetul în omul pe care îl vedeți că scrie acest post. Anii au trecut , eu m-am schimbat. Aceasta este propoziția care mă caracterizează cel mai bine. M-am schimbat , recunosc , îmi pare rău celor care le-am făcut rău , celor care le-am promis ceva dar am dat greș și așa mai departe. Mai bine zis îmi pare rău pentru tot ce n-am făcut. Mulți văd că încep să mă vorbească pe la spate că nu știu ce blog am și chestii de genul , dar sincer am învățat , în special de la Dreamer , să nu îmi pese. Mă doare în cot de părerile altora despre blogul meu. Să revenim la viața pe care o trăiesc și prin intermediul acestui blog. De la început mi s-a zis că am talentul de a scrie posturi , de a dezbate subiecte , de a face comentarii , dar nu am crezut până nu mi-am deschis propriul blog pe care am început încetul cu încetul să capăt experiență. Mi-am făcut o grămadă de prieteni , care mi-au vizitat/vizitează blogul , mi-am făcut o echipă , cărora le mulțumesc , sincer cu mâna pe inimă o jur că nu reușeam fără ea.(echipă). Scopul acestui blog , a fost acela după cum știți să imi adun câțiva oameni talentați care să scrie cot la cot cu mine , deoarece am văzut unele persoane care scriu mult mai bine decât mine (Roxxy , Dreamer) și nu puteam să las acest lucru neobservat. Recunosc mai am multe de învățat , dar îmi dau toată silința să nu copiez posturi , să nu fur , deoarece vedeți și voi , posturile de pe acest blog sunt 100% scrise de mine și de echipă. Nu îmi place să fur , nu îmi place să fiu un plagiator , dar mai ales nu îmi place să fiu considerat unul! Când o să copiez ceva care să nu fie scris de mâna mea sau a celor din echipă atunci să mă faceți cum vreți. Dar atât timp cât eu scriu și mă chinui să scriu un post , așa cum este el , bun sau rău , am tot dreptul să îmi susțin scopul și anume de a scrie , de a-mi împărtășii ideiile , certurile , dezbaterile și restul. Este un pic cam târziu , de aceea cred că mă opresc aici , deșii mai am de spus multe celor care m-au sau au încercat să mă înjosească. Numai bine și o noapte cât mai bună vă doresc:)
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu