Adevărul doare

Bună din nou. Vreau să clarific din nou o problemă. Adică mai bine vreau să dezbat un subiect destul de interesant. Vedeți și voi lumea aceasta în care trăim , vedeți și voi oare ce văd și eu? Mă refer la fetițele acestea de bani gata , fetițele care o ard în cluburi , care vor doar bani , care vor să sugă , deoarece banana are gust bun , le vedeți și voi? Mergând eu pe stradă ieri văd 2 proaste dacă folosesc corect cuvântul. Una dintre ele , toată îmbrăcată în roz , fardată mai rău ca un papagal cu ruj , apoi cealaltă nu vreau să fiu rău , dar mergea cam crăcănată. Poate era constipată , sau a luat-o direct în găoz. Mergeau ele așa pe stradă , fiecare cu o poșetă de firmă , grăbindu-se undeva. La un moment dat , una dintre ele calcă strâmb pe lângă bordură , în timp ce încerca să treacă strada  și i se rupe tocul de 80 cm. Strigă ea: VAI FATĂĂĂĂ!!! MI S-A RUPT TOCUL LA PANTOFII ĂȘTIA DIN ITALIA!!! CE MĂ FAC!!! La care prietena ei , foarte deșteaptă că daaa , era blondă , în loc să îi sară în ajutor , stătea pe partea cealaltă a drumului și îi dădea explicații cum putea să își recupereze banii pe pantofi. Foarte frumos. Nici nu am cuvinte , asemenea pițipoance ne invadează din ce în ce mai des. Tind să cred că aproape toate fetele vor să fie pline de bani , să umble în roz , șă aibă tocuri de 80 și să o ducă bine în puf. Din partea mea un mic dar: MUIE! Și cu asta vreau să termin postul , sper că v-a plăcut. Numai bine!:)

Share:

2 comentarii:

  1. Din pacate, asa e. Ele o duc bine sugand-o la puf roz si altii umbla in tenisi. Asa-i romanu'... a fost sarac si acum crede ca conduce lumea daca are un obiect sau orice altceva scump.

    RăspundețiȘtergere