Vă bateți joc de noi

Bună, scuzați că nu am mai scris de mult , dar trebuie să învăț pentru examenul auto. Astăzi vreau să vorbesc despre BAC. După cum știți și voi , Liviu Pop , dacă îmi aduc aminte numele fostului ministru , a fost dat afară sau a demisionat , nu știu sigur. Acuma văd și eu pe la TV, că noul ministru al educației e  imbecila Ecaterina Andronescu. De ce spun că își bat joc de noi? Păi să vedem , facem așa o paranteză. Pop a zis că Bac-ul se v-a schimba , nu știu ce băga , ce scotea , și-o băga , iarăși și-o scotea , acuma drăguța de Ecaterina , s-o mănânce viermii , spune alte treburi. Trebuie neapărat ca ministrul educației să se schimbe la fiecare 2 luni? Trebuie să vină fiecare cu ideiile lui? Trebuie să își bată joc de noi? Eu zic că nu , dar puțini gândesc ca mine , și ăsta e un lucru rău. Eu deja m-am săturat de mizeriile din Ministerul Educației. Nu înveți nimic la școală , dar la Bac trebuie să știi lucruri neînvățate. Sună foarte bine , cu profesori bețivi , cocalari , fustangii , violatori , gay și miniștrii sugători. Asta e România și trebuie să ne obișnuim cu ea. Numai bine!

Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu