Emisiuni de tot râsul , că da , asta e România

Bună din nou. Știu că a trecut iarăși ceva timp de când nu am mai scris un post dar iată-mă din nou în prim plan. Vreau să vorbesc astăzi despre emisiuniile noastre de rahat , ca să zic așa , scuze dacă te-am făcut să vomiți totul din gură , dar nu m-am putut abține.
Vedeți și voi pe la TV , diferite emisiuni , unele penibile , altele și mai penibile. Aici nu vorbesc strict despre temele abordate , vorbesc mai mult despre așa zisele vedete care apar. De exemplu , Crudu aia , bă frate să fim sinceri , cum dracu să fii așa. Bun poate că ești proastă în ziua de zi cu zi , dar lasă-ne domne cu prostia pe care o emani de fiecare dată pe la TV. Ca ea multe alte domnișoare , precum Buruiană , Tonciu , etc. Ce mă interesează pe mine domne ce vacanță de mii de euro ai făcut tu prin nu știu ce țară , cu ce dracu te îmbraci , cum te scarpini la cur , ce mănânci , eu cand deschid TV-ul vreau să văd emisiuni care să mă învețe ceva , să învețe poporul român la ceva bun , nu la ceva de toată jena. Mai auzi și pe stradă , în autobuze , oriunde că unele fete preiau modelul așa ziselor vedete de la noi. Chiar azi vorbea o fată despre Tonciu frate. Cică ea vrea să aibă țâțe ca a ei și nu mai știu ce. Păi eu zic să înceapă cu nasul ăla pe care îl folosește drept busolă , că dacă intră în apă și face pluta mai crede lumea că este un rechin. Deci hai să fim serioși. Nu mai vă lăsați prostiți de televiziune.
Cu toate acestea spuse , închei și acest post. Numai bine!


Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu