S-a mai dus un an

Uite cu postul acesta am ajuns și eu la 454 , termin anul destul de bine zic eu. Sper ca anul ce vine să am cel puțin atâtea scrise , dacă nu mai multe. Vreau să îmi iau un domeniu și un host , să mă mut pe WordPress și să scriu posturi de calitate. Îmi propun ca la anul să scriu cel puțin un post pe zi , dacă e de mai multe o să scriu și mai multe pe zi. Nu prea am eu așteptări mari de la blogsfera românească , dar din câte văd eu sunt unele bloguri care merită citite. Toată lumea te critică dacă ai un blog mai nou , cel puțin așa e în cazul meu , există așa numiții hateri. Știu că peste tot există , în toate domeniile , dar sincer pe mine mă doare în 14 de ei. Ei cred că dacă te critică rezolvă ceva. Niciodată nu o să rezolve vreodată ceva , cel puțin nu în privința mea. Scopul lor este acela de a te enerva. Pe mine m-au enervat destul , dar tot continui. De ce vorbesc despre asta când acesta trebuia să fie un post despre ceea ce am realizat , fericire și chestii de genul? Păi e foarte simplu. În viață nu există numai fericire , există și momente mai puțin plăcute. Eu vorbesc despre realitate , nu am făcut blogul acesta să vorbesc din basme și povești. De exemplu în postul acesta am început eu cu ceva realizări de-ale mele , dar continui și cu momente mai puțin plăcute , pentru că vreau să vorbesc așa puțin despre anul 2012. Dacă e să trecem peste blog , să vorbim despre prieteni , e și mai bine. Tu , el sau ea ca și mine avem cel puțin 1 prieten. Nu cred că există om care să nu aibă un prieten. Că o fii fință umană sau animală , pentru tine tot prieten îți e. Tu așa îl consideri și eu nu sunt aici să te critic. Dar pe lângă prieteni mai ai și așa numiții prieteni , care îți sunt alături doar când au nevoie de ceva. Și da , eu cunosc o grămadă. Am cunoscut o grămadă până acum și o să mai cunosc cât o-i trăii. Detest aceste persoane , mi-e pur și simplu scârbă de ele. Dar știi ce mă enervează pe mine și mai tare? După ce le spui adevărul în față , tot ele sunt cele care se atacă. Cum de am putut să scriu eu așa ceva despre ele. Dar vai , sincer nu îmi pasă și cei care se simt să ia aminte. Nu vă e așa puțin rușine pentru că vă jucați cu sentimentele oamenilor? Sau vouă nu vă pasă? Nu știu ce să zic despre voi , dar sincer de la mine urări de Un an Nou Fericit nu o să primiți. Poate că nu trebuie să existați , părerea mea personală. Și nu cred că e doar a mea , am și alte sute de persoane care îmi susțin ideea. Sunteți pe degeaba. Și cu asta vreau să termin și acest post , ultimul pe anul acesta , urez UN AN NOU FERICIT persoanelor care merită! LA MULȚI ANI și ne auzim la anu! Numai bine!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu