Sfârșitul lumii? Serios?

Bună din nou , știu că nu am mai scris de mult , dar na , a trebuit să îmi fac provizii pentru sfârșitul lumii. Mi-am luat foarte multe lucruri. Nu vreau să delirez pe aici cu 10 pagini despre ce lucruri mi-am luat , doar vreau să îmi bat așa un pic cartaboșul de așa zisa prezicere despre acest sfârșit , dar mai ales de acei oameni care au crezut așa ceva. Știi cum cred eu că stă treaba? Așa numiții mayași , nemaiavând cu ce să se șteargă la funduleț , au folosit și ei acele manuscrise și de aceea au rămas fără hârtie. Ce-au zis? Hai să le facem ăstora o farsă , hahaha. Și uite așa numitul om deștept , dacă pot să mă exprim așa , s-a speriat de a făcut pe el. S-a baricadat în casă , a intrat pe calculator , repede pe FaceBook și a început să scrie: ,,Azi este sfârșitul lumii , iubita mea te iubesc , te-am înșelat cu 10 femei , dar dacă tot astăzi e sfârșitul ,am riscat și am mărturisit. Cu drag al tău iubit!,, Păcat că astăzi nu a venit sfârșitul , păcat că tu de astăzi nu mai ai casă și păcat că ți-ai mai luat și un picior direct în ouă. De ce tot Facebook-ul e plin de prostii de acest gen? De ce toată lumea trebuie să pară retardă? Eu sincer chiar nu-i înțeleg , adică da , sunt dovezi că astăzi s-ar produce o catastrofă , poate există , nu știu ce să zic , dar părerea mea este că mayașii și-au bătut cartaboșul de foarte mulți oameni. De ce trebuie să fugi la magazin și să te calci în picioare ca să îți iei provizii , dar oare ce de?  Că dacă chiar venea sfârșitul lumii măi hapciupaliticule erai mort chiar și în buncărul ăla îngropat la 100 de metrii. Voi credeți că dacă e să vină sfârșitul tu o să scapi singur pentru că te-ai ascuns într-un buncăr? Tu o să mori primul îți zic eu. Și chiar dacă supravețuiești , o să fii singur. O să fii Boss-De-Boss , o să fii regele , o să asculți manele singur , fără ca poliția să îți dea amendă , o să poți să îți faci poze și să le scoți pe unde vrei , pentru că nu o să ai admiratori și like-uri pe Facebook , pentru că nu o sa mai existe , omule mă înțelegi!? Chiar nu mai înțeleg ce este cu toată această harababură. Chiar nu înțeleg. Eu zic să mai așteptați , poate o să muriți în curând. Pa!

Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu