De ce vreți să deveniți celebrii?

Întotdeuna mi-am pus această întrebare. De ce dracu căutați celebritate? Eu mi-am zis că poate e la modă și na , cum toți căutați să fiți la modă , atunci mi-a dat de înțeles. Dar ca să cerșești să ai popularitate mi se pare cel mai penibil lucru. Dacă lucrezi și ajungi celebru jos pălăria. Dar când ai ajuns să cauți oameni care să te ajute ca să devii celebru , mi se pare cel mai penibil lucru. Însă să lăsăm asta deoparte și să revenim la metoda cea mai clasică de a devenii celebru. În ziua de astăzi sunt unele subiecte pe care dacă te axezi devii repede celebru. Ca să dau un exemplu , într-o zi o pagina de facebook și anume ,,Bârfitoarea Timișoarei,, a strâns mai bine de 1500 de like-uri. Nu am nimic cu această persoană , dar după cum vedeți subiectul pe care s-a axat a făcut-o rapid o celebritate pe aici prin Timișoara. A apărut pe la ProTv , acuma pe la diferite emisiuni și tot așa o să continue pentru că lumea îi dă satisfacție. Dacă asta dorește lumea din ziua de astăzi ,ce să le fac. Bârfe , minciuni , înjurături și în general incultură te duc rapid pe culmea celebrității. Dacă vrei să devii rapid celebru te sfătuiesc să faci ceva pe aceste teme. Însă dacă vrei să fii doar o persoană respectată , care muncește pentru a devenii să zic ,,celebru,, poți să practici blogging-ul. Mi se pare o metodă bună. Știu mulți bloggeri din România care scriu de îmi e drag să citesc zi de zi , dar care nu sunt prea cunoscuți. De ce? Pentru că românul nu prea dă 2 lei pe cultură. Dacă la român îi dai 2 bârfe , 2 minciuni și 2 articole din lumea mondenă este cel mai fericit. Dacă îi dai cultură adevărată , se pișă pe tine. Nu vreau să-i bag pe toți dar să fim sinceri din 100% , 70% preferă incultura. Cam asta am de zis , numai bine!
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu