Despre România,așa cum nu a mai zis-o nimeni

Bună seara dragi concetățeni. Astăzi vreau să fac haz de necaz un pic de România. Nu sunt lucruri mincinoase , sunt lucruri total adevărate. Dacă locuiești în România , știi despre ce o să vorbesc. M-am săturat de oamenii care caută partea bună a României dar nu o văd pe cea adevărată în care locuim. Locul în care totul este posibil cu ajutorul baniilor. O să fac categorii în parte pentru unele sisteme , care sunt cam accidentate. Priviți și citiți:


  • Sistemul de educație: Am început cu această categorie , pentru că mă reprezintă cel mai mult. După cum probabil știți , sunt elev în clasa a XII-a și urmează să dau BAC-ul împreună cu alți mii de elevi. Sunt optimist și vreau să cred că o să-l iau , dar realitatea este alta. Din generală , până în prezent am avut diferiți profesori , la diferite materii dar mai ales la diferite nivele. De exemplu: la Limba și Literatura Română , am avut cel mai mare noroc. Am prins o doamnă profesoară din generală care m-a învățat o grămadă de lucruri bune. Îi mulțumesc încă odată și prin intermediul acestui post. Să continuăm. La liceu , am prins din nou o doamnă profesoară care încă mă învață dar și își dă dăruința să iau BAC-ul. Îi mulțumesc și acestei profesoare. Însă lucrurile se schimbă. La matematică de exemplu , din generala până în prezent am schimbat 7 profesori. În fiecare an câte unul sau doi. Știți ce știu eu la matematică? Zero barat!. Le mulțumesc încă odată și domnilor/doamnelor pentru interesul acordat , acesta fiind zero. Și acuma am ajuns în situația în care trebuie să iau o grămadă de meditații , doar ca să trec un imbecil de Bacalaureat , care sincer mie mi se pare cea mai mare prostie existentă pe pâmânt. Și acum să revenim la prezent. Părerea mea despre acest sistem este una foarte proastă. Știți și voi dragi elevi care citiți acest post , o simțiți pe propria piele. De la școlile care cad pe tine , până la profesorii care nu își dau interesul nu e decât o cale scurtă. Vina cui e ? A ministerului , dar mai important, a României. Nimeni nu își dă interesul ca să remedieze această problemă. Cea mai mare întrebare a mea este următoarea: Dacă miniștrii ar da din nou Bac-ul, câți ar lua peste 5?
  • Sistemul medical: Aici poate am cât de cât o experiență urâtă. Acum 2 ani am fost internat pentru 1 singură zi. Dei vă dați seama , pentru o singură zi. Și în aceea zi , am văzut și am șimțiti tot ce trebuia ca să vă povestesc. De la paturi rupte , mâncare proastă , doctori incompetenți nu este decât o micuță distanță. Aici la noi dacă te internezi cu o simplă răceală , mori de râie. (ca să mai glumesc așa puțin). Dar credeți-mă , mai bine stai acasă decât să mergi la spital. Ca să îi recit pe cei de la Paraziții: La noi si in spital e mai murdar decat la altii pe strazi. Ce pot să mai spun , decât că , experiența mea la spital a fost foarte nasoală. M-am dus puțin bolnav și am plecat cu mai multe probleme. Ceva de genu. Știu ziua când am ajuns , mi s-au luat analize , înțepându-mă una în vreo 3 locații ca să îmi găsească vena. După aceea , mi s-a spus că trebuie să mă înterneze pentru o zii , ca să mi se facă diferite analize. Neavând loc să mă bage în salonul care trebuia , m-au trimis în salonul de cardiaci. Aici am dormit într-un pat în care au murit cu vreo 3 saptămâni în urmă un pacient. Am întâlnit un copil care era plimbat săptămână de săptămână între Timișoara și Târgu Mureș. Deci mi s-a făcut foarte milă de el. Dar ce puteam să fac? L-am liniștit și i-am spus că o să fie bine. Deci încă odată și acest sistem este varză. Văd cum din ce in ce mai mulți oameni merg cu simple probleme dar sfârșesc într-un sicriu. Nu mai am ce să spun , mi se face greațâ gândindu-mă când se v-a remedia câte ceva.
Sunt doar 2 sisteme de care am vorbit astăzi , dar promit că în postul următor o să mai vorbesc de încă 2. Nu vreau să îmi scape nici cea mai mică mizerie din această țară. Numai bine!

Share: