Relațiile din ziua de azi

Bună din nou. Astăzi vorbesc despre un subiect despre care îmi place la nebunie și anume unde s-a ajuns astăzi cu relațiile. De la început o să vă spun că nu am nici cea mai mică milă față de voi. Mă doare-n p..a ce credeți despre acest post , eu doar îmi spun părerea. Nu o să mă intereseze părerile pițipoancelor sau cocalarilor , care au plecat de pe Hi5 și au stricat Facebook-ul. Chiar nu mă interesează. Punct!.Deci să trecem la subiect. Vezi și tu cum văd și eu , mai aproape toată lumea se laudă pe facebook că este într-o relație. Dar vaiiiii , te rog frumos , hai să îi aplaudăm. Și știți de ce? Pentru că această relație tine maxim 1 săptămână , după care apar comentariile gen: "Vai draga mea , lasă că vine altul. Oricum nu era destul de bun pentru tine. Pwp:*" Sincer deja mi-am borât mâncarea de azi dimineața. Cum dracu să scrii așa ceva? Sincer să fiu , astăzi nu prea mai există relații , astăzi se apelează la interese. Mă bag cu tine pentru că ai ceva să îmi oferi , dar îți ofer și eu. Sau stați așa , astăzi așa zisele fetițe , toate machiate până peste cap cu pateu pe post de fond de ten și sos de roșii pe buze în loc de ruj , o să mă atace. "Dar cum poți să spui așa ceva?"-Întreabă ele. Uite că pot să zic și sincer mă doare în cur de voi. Din partea mea , să vă duceți la Jilava să vă dea ăia o muie. Puteți să țipați cât vreți , că de aia s-au inventat dopurile de urechi. Dar să nu mai vorbim atâta despre ele , că deja îmi vine să dau afară a 2-a oară. Risipă de mâncare ,nu de alta. Ce pot să mai spun , asta e lumea în care trăim , banul e la putere iar femeia acest lucru și-l dorește. Că dacă ești sincer , ții cu adevărat la o persoană , nu ajunge. Trebuie mia de euro , că mai nou dragostea se cumpără cu bani. Atât le crește inima când văd prostul care dă banul acela pentru ele , încât mai un pic și crapă. Dar nu mai am ce să spun , decât că , sper să mai existe și persoane care gândesc ca și mine. Sper să nu se ducă de tot lumea asta de râpă. Numai bine!

Share: