Recomand Daniel`s Blog

Bună din nou. Astăzi vreau să vă recomand un blog cu totul special. Este vorba despre blogul unui prieten foarte bun și anume Daniel. Poate îl știți , deoarece a mai publicat și pe acest blog. Cu ocazi aceasta  îi mulțumesc încă odată pentru contribuția adusă blogului. Să vă povestesc și puțin despre proprietarul blogului pe care îl recomand.
Dănuț , așa cum îmi place mie să îi zic , este o persoană super tare. Mă știu cu el  de când aveam 2 ani , iar el deabia se năștea:)). De atunci numai povești de povestit nepoțiilor am avut cu el. Îmi aduc și acum aminte de unele faze , care sincer mă fac să râd cu poftă și în ziua de azi , chiar dacă a trecut o perioadă lungă de timp. Oricum cea mai bună perioadă , a fost în vacanțele de vară , când stăteam cu el și cu alți prieteni pe stradă până la ore târzii , la bunici desigur. Perioada aceea nu o să mi-o poată scoate nimeni din cap în veci. Distracție , semințe , bere , suc , nopți nedormite , meciuri , fotbal , glume , zas , etc. Perioade care astăzi nu se mai regăsesc pe străzi. Păcat. Oricum , atunci era raiul pe pământ și mă simt împlinit că am trăit-o.  Oricum , am prea mult de scris , deci vă învit să vizitați blogul lui: https://danielcsuka.wordpress.com/.

Share: