Pițipoancele din tramvai!

Bună din nou. Scuzați că nu am mai scris de mult. Dar astăzi revin cu o întâmplare , petrecută vineri. În timp ce mă întorceam de la școală , am luat frumos tramvaiul împreună cu bunul meu prieten Maghiș. În el , ca de obicei e mare bătălie pe locuri , deci na , nu prea ai voie să îți îndrepți gândul pentru a ocupa un loc , că ți-l sfâșâie ăștia pe loc. După ce întrăm frumos în el , simțim un miros foarte ciudat de cremvuști. Bă , deci mirosea ca la dracu în praznic. Când dau să mă uit de unde vine mirosul ăla , dau de o țigancă de vreo 50 de ani , care mușca dintr-un cremvuști. Deci mușca din el parcă mușca din p..ă. Să trecem cu vederea această faptă perfect normală din România. După ce trec încă vreo 5 minute , se mai golește tramvaiul , ne găsim două locuri și luăm frumos loc. La stația următoare întră din nou cei 300 de spartani , iar noi ne ridicăm ca să se așeze 2 oameni mai în vârstă. Totul e bine , e perfect normal pentru oameni cu puțin bun simț. Dar cum cele 2 persoane în vârstă și-au găsit alte locuri , cele 2 ale noastre au rămas libere. Iar în loc ca o persoană în vârstă să se așeze , vin două pițipoance de vreo 18-19 ani , cu pateu pe față , ochii lipiți de obraji de la prea multă mizerie și se așează. Deci tramvaiul fiind plin de oameni în vârstă , care dădea pe afară , se găsesc 2 idioate care se pun jos. Ce? În România bunul simț a rămas în urmă. Dacă știam că se vor pune ele jos , nici nu mă ridicam , deoarece eu am venit de la școală , eram puțin obosit , iar ele au venit de la supt p..a. Înafară de gură și mână nu cred că le dureau nimic. Dar asta e , ce să mai zic. Pe lângă faptul că tramvaiul se clătina ca un carusel , și Maghiș ținând mâna pe bară i-a dat una în cap la pițipoancă , neavând intenția , nu prea am ce să zic. Cam atât pe azi , ne auzim cu postul următor. Numai bine!

Share: