Vestitul E7 !

Salutare. Am zis să mai arunc și eu câte un post că n-am mai scris de ceva vreme.
Văd că amicul meu Robby a avut o pățanie cu autobuzul, de asemenea și eu la fel doar că un pic mai diferită.

Totul începe cam așa :
Ieșeam din miraculoasa școală după ce am stat 3 ore degeaba că sincer nu se mai face nimic în perioada asta, mă duc la școală de prezență doar in fine. Și mă îndrept spre stația de autobuz cu căștile în urechi și dăi și așteaptă. Într-un final a venit și râma de autobuz cu un șofer tâmpit că altfel nu am cum să-l alint. Cum Express 7 face dreapta de pe Ion C. Brătianu pe Traian Grozăvescu în stația de bus mulți șoferi urcă un pic pe trotuar ca să ia curba calumea. Ei, domnul tâmpit s-a urcat pe tot trotuarul de parcă l-a cumpărat și continua să meargă în continuare, dădea și peste mine dacă nu mă dădeam la o parte.

2 poze să îți dai seama despre ce vorbesc :)



Share: