Cărți de vizită de Lux

Bună din nou. Astăzi vreau să vă vorbesc despre cărțile de vizită. Mai pe lung o să vă povestesc o întâmplare haioasă , dar din care am învățat că dacă ai blog , trebuie să ai și o carte de vizită. La început mi s-a părut foarte stranie această idee , însă după ce mi s-a întâmplat ceva tare neplăcut mi-am zis ca trebuie să fac și eu rost de niște cărți de vizită , chiar dacă blogul meu nu e cine știe ce.

Recomand Cărți de vizită de lux .

Acum să încep povestea. Totul s-a întâmplat acum mai bine de 1 an , cand am fost la o cafenea. Acolo m-am întâlnit cu o prietenă și cu un prieten. Nu ne mai văzusem de vreo 2 ani , așa că am băut câte o cafea , iar când să dăm să plecăm , au mai venit încă două fete și un băiat. Eu nu îi cunoșteam , însă amicii mei îi știau. M-am împrietenit și eu cu ei în cele din urmă , după care am mai stat circa 30 de minute. La sfârșit când să plec cele 2 fete îmi întind câte o carte de vizită. Am rămas fără cuvinte , mi-am spus în gând: ,, Oare eu ce le dau , că tot am vorbit de pasiunile noastre , iar eu am zis că am un blog , dar nu am o carte de vizită,,. Cele 2 fete s-au uitat la mine și mi-au spus în felul următor: ,, nici noi nu am avut prima oară cărți de vizită , dar după ce ni s-a întâmplat și nouă ce ți se întâmplă acuma ție , ne-am făcut,,. Mi-am cerut scuze și am plecat mai departe. Am uitat să precizez că cele două fete aveau studiu foto.

Așa că dacă mai stați la vorbă cu oameni care știți că au diferite afaceri , să nu uitați să aveți cărți de vizită la voi. Numai bine!

Recomand cărți de vizită multistrat.
Share: