Romania promoveaza incultura

Bună din nou. Astăzi vin cu un subiect pe care îl auziți de foarte multe ori. Este vorba despre promovarea inculțiilor pe la TV. Ca să știți , eu la TV mă uit doar când este un meci de football sau ceva film. În rest , țin televizorul pe post de bibelou. Ca să am ce șterge de pe el , adică praful. În rest să vă spun eu de ce nu dau 2 bani pe canalele românești.

În primul rând , chiar nu îmi pasă ce mănâncă măruță în direct , sau cum dansează târfele pe la bări. Dacă deschizi TV-ul , primul lucru de care dai , mai ales pe la ora prânzului , este legat de țigani , tâlhari , pițipoance și tot felul de cocalari. Știu și eu că lumea asta caută în cea mai mare parte , pentru că altfel dădeau ăștia faliment de mult. Încă mă mir cât de incultă poate să fie lumea. Mai ales românul pe care îl preocupă ce poartă bianca drăgușanu decât să își schimbe el ciorapii și chiloții zi de zi. Iar de știri să nu mai vorbesc. Înainte mă mai uitam , dar acuma deja mi-e scârbă. Înafara de morți , răniți , violuri , și tot felul de idioțenii nu vezi nimic. Mai spre final acolo bagă și ei niște știri interesante. Deci ce să mai zic , înafarară de inculți , România nu promovează nimic. Promovați în pula mea geniile , știrile interesante , chiar și muzica de calitate , nu aia behăită. Nici nu mai știu ce să scriu , că dacă e să o iau așa , vă povestesc 2 zile și 2 nopți. Numai bine și să ne auzim cu bine în următorul post!


Share: