Nu lasa telefonul sa iti controleze viata

Buna din nou. Astazi fac ceva care chiar nu am facut deloc. Si anume scriu primul post de pe telefonul mobil. Chiar daca titlul se bate cap in cap cu dispozitivul de pe care postez, eu macar imi folosesc telefonul pentru a face ceva util. Sa nu o mai prelungesc cu aceasta introducere si sa intru in zeama direct. ( scuzati lipsa diacriticelor dar si a greselilor , deoarece e ceva experimental pentru mine).

Deci. In primul rand eu sunt acea persoana care pune mare accent pe socializare , si nu ma refer la socializarea de pe Facebook ci la cea care se produce direct , face 2 face sau cum vreti voi sa ii mai spuneti intre 2 sau mai multe persoane. De aceea am urat tot timpul ca la anumite activitati lumea sa stea pe telefon in loc sa stea sa discute deschis. În primul rand mi se pare lipsa de respect. Iar in al doilea rand mi se pare ca aceste dispozitive care ne ajuta zi de zi , pe langa ajutor mai spala si pe creier, desparte prietenii si indeparteaza relatiile de prietenie. Deci ce sa mai zic , eu sincer chiar nu recurg cand vorbesc cu diferite persoane la butonatul telefonului. In rest fiecare alege ce vrea sa faca in viata. Nu poate cineva sa iti dicteze propria viata. Numai bine si sper sa folosesc acest telefon in scopul pe care mi l-am propus si anune de a creea ceva cu el..
Share: