M-am apucat de X-Files

Bună seara. După mult timp încep să vă mai scriu și eu câte un post. Sunt foarte ocupat și nu prea mai am avut timp să scriu. Vreau astăzi să vă povestesc despre un serial care chiar merită urmărit. De vreo 4-5 ani sunt foarte interesat de fenomenul acesta care începe să prindă la foarte multă lume și anume, conspirațiile și misterele. De aceea am decis să urmăresc serialul X-Files. Din punctul meu de vedere, este un serial foarte detaliat. Nu vreau să vă spun mai multe, ci doar să vă urez vizionare plăcută cărora își vor face curajul să-l urmărească. Numai bine și o seară plăcută tuturor.



Dosarele X sunt acele dosare ale FBI in care apar fenomene, intamplari ce nu pot fi explicate din punct de vedere stiintific. Agentul Fox Mulder (cunoscut si sub nickname-ul de Spooky Mulder) se ocupa de aceste Dosare X. Acestuia i se alatura agentul Dana Scully care il va ajuta pe acesta in aceasta sarcina de a rezolva Dosarele X. Dana, spre deosebire de Fox, este o persoana mai rationala, mai pragmatica, care intotdeauna are nevoie de dovezi pentru a crede. Fox s-ar putea spune ca este putin mai naiv, se lasa sedus usor de ideea existentei unor forme de viata extraterestre aici printre noi, asta poate si datorita faptului ca el crede ca in copilaria sa a asistat la rapirea surorii sale Samantha de catre extraterestrii. Serialul are 9 sezoane si cu fiecare episod Fox si Dana parca se apropie din ce in ce mai mult de adevar insa atunci cand adevarul pare atat de tangibil apar alte intrebari, alte controverse care te obliga sa cauti mai adanc, mai asiduu, pentru ca adevarul este undeva acolo. Sezonul 10 a iesit in 2016.

Share: