Lumea este cu susul în jos

Bună din nou dragi cititori. Astăzi vorbim puțin despre cele întâmplate în decursul a 2 ani în care nu am scris.( nu am pățit nimic , doar că nu am avut vreo motivație în a scrie ceva ). Cum spune și titlul , lumea este cu susul în jos de multă vreme , dar parcă situația se accentuează din ce în ce mai mult. Să începem.


De când nu am mai scris , după cum știți a trecut o pandemie. Da , o pandemie. Sună de parcă nu am mai scris de 100 de ani. Între timp a mai început și un război la granițele României , dar despre asta chiar nu am nervii necesari să scriu. Vreau să vorbesc din experiența personală trăită în pandemie , dar si părerile mele după ce aceasta a trecut. Repet , este părerea mea personală. Dacă nu îți convine că cineva își dă cu părerea , ar trebui să te oprești aici. Se știe că eu sunt mai direct așa , nu mă ascund în spatele cuvintelor. Bun. Să începem.


Oamamenii sunt mai răi după ce au trecut prin izolare:

Da. Așa mi se pare. Și cred că nu numai mie. Oamenii probabil datorită faptului că au stat izolați prin case , s-au săturat și au scos tot răul la suprafață după ce au ieșit. Și credeți-ma , este foarte adevărat. Defapt , dacă stau să mă gândesc , cred că așa erau ei de fapt , doar că și-au dat seama prin pricina izolării. Cum mi-am dat seama de acest lucru? Simplu. Experiențe personale + lucratul în domeniul vânzărilor. Am prins și perioada de dinaintea pandemiei , când oamenii veneau pur și simplu cu bun simț , iar după perioada izolării , tot acei oameni veneau plini de ură. E trist. Dar da , e doar părerea mea personală. 

Oamenii vor doar bani , sentimentele nu mai contează

Eu înțeleg foarte bine acest concept. Toți vor bani , dar parcă cel puțin în ultimul an , a devenit prioritara relația bazată pe mălai. Toată lumea caută  ca o persoană să aibă bani , nu contează dacă este din punctul de vedere al bărbaților sau al femeilor. Se zice că totul se învârte în jurul baniilor. Dar totuși , hai să mai fim și oameni. O persoană poate să fie și ea normală dacă nu doarme pe bani. Mai nou dacă nu ai bani , lumea nu te bagă în seamă. E trist, dar este realitatea. 

Cam atât pe ziua de azi , dar chiar am lipse mari de idei. O să mai scriu , nu scăpați voi de mine așa ușor. O zi bună să aveți. Și nu uitați un lucru: Să fiți mai buni.

Sursă poză (link)

Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu