Vă recomand

M-am gândit să vă recomand în fiecare sfârșit de săptămână câte un film.Deci filmul recomandat în săptămâna aceasta este I Am Number Four.
L-am vizionat acuma câteva ore și pot spune că este un film grozav.Are o poveste interesantă,efecte care chiar m-au impresionat,deci îi dau nota 10.Chiar dacă are pe IMDb 6.2,eu vă recomand acest film.Am văzut multe filme tari care aveau pe IMDb note mici.Nu vreau să vă spun mai multe lucruri,deoarece strică farmecul celui care vrea să-l vadă.



John is an extraordinary teen, masking his true identity and passing as a typical high school student to elude a deadly enemy seeking to destroy him. Three like him have already been killed ... he is Number Four.(IMDb)
Share:

2 comentarii:

  1. Dute ma de aici.. :)) am fost la cinema la filmul asta si e mizerie curata.

    RăspundețiȘtergere
  2. @Anonymous
    Fiecare cu gustrurile lui:).

    RăspundețiȘtergere