De ce să merg la Biserică?

Peste tot am văzut posturi având legătură cu religia.Eu am dezvoltat o temă pe care vreau să o dezbat cu voi.Nu am mai mers la bisrică cred că de acum 1 an.De ce să merg?Asta e întrebarea.Deșii sunt catolic,am unde să stau(mă refer la bănci),nu mă înghesui,etc.Păi dacă merg,văd în primul rând preotii.Eu sincer nu prea îi suport pe unii.De exemplu la noi la biserică este un preot care bea și fumează,iar dacă îmi spune cineva că nu este adevărat,mai bine să tacă,deoarece l-am văzut cu ochii mei.Am fost acuma,după cum spuneam la biserică și pot să vă spun că s-au schimbat foarte multe lucruri.În primul rând de când există în biserică Glade MicroSpray,neoane,reviste puse pe bănci,alarmă,geamuri termopan,boxe și așa exemplele pot continua.În al doilea rând,preotul ăsta mă enervează rău de tot.Întotdeuna când mă vede,mă roagă să vin cât mai des pe la biserică,și să devin acel copil care îl ajută cu slujba.Merg la biserică când am eu chef nu când îmi spune el.Poate o să vină și la noi o popă gay.Că mai nou acest lucru este unul obișnuit.Și-o dau unul altiua în cur și se cred slujitorii Domnului.Mai există și popi care se i-au la harță cu credincioșii.Mergi la biserică să te rogi și te trezești cu o icoană în cap.Popi care au mașini scumpe,păi normal cutia milei e mare,omu vine dă banul și popa sare cu merțanul.Popi care au făcut pact cu internetul.Cum mă?Parcă internetul era mâna diavolului,și acum e mâna lui Dumnezeu s-au nu mai înțeleg eu.În fine asta e România și trebuie să ne obișnuim cu ea.
Share:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu